Aquest dimarts, els diputats Ferran Bel, portaveu del Grup Plural, vinculat al PDECat, a la comissió d'Hisenda al Congrés dels diputats, i Sergi Miquel, membre del Grup de la comissió de ciència i universitats a les Corts espanyoles, han visitat les universitats de Manresa. El candidat a l'alcaldia per Impulsem Manresa, Joan Vila, els ha acompanyat al llarg del dia i els ha explicat la seva visió de la situació anímica, social i econòmica de la ciutat, els reptes als quals s'enfronta i com "el projecte Impulsem Manresa vol tornar a il·lusionar els conciutadans".
Durant el matí, els diputats, juntament amb el, han visitat la UManresa - FUB on han estat rebuts per la direcció, que els ha compartit la història de la institució i el projecte universitari. Així mateix, Sergi Miquel ha emplaçat la universitat a debatre la nova llei universitària que s'està tramitant al Congrés dels diputats.
A mitja tarda, els equips s'han desplaçat uns metres i s'han reunit amb la direcció de la UPC Manresa i amb la presidenta de la Cambra de Manresa i el president de PIMEC Bages a fi de conèixer de primera mà el projecte de la Fàbrica Nova i interessar-se per l'inici del nou curs universitari. Finalment, les parts s'han emplaçat a mantenir els contactes i treballar conjuntament per fer-ne un projecte de país amb abast nacional.
Els diputats Ferran Bel i Sergi Miquel del Grup Plural del Congrés visiten les universitats manresanes
Política
Ho han fet acompanyats del candidat a l'alcaldia per Impulsem Manresa, Joan Vila
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades del Pere i l'Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
Publicat el
07 de setembre de 2022 a
les 15:09
Et pot interessar
-
Política
ERC reclama al Govern espanyol que identifiqui els immobles estatals sense ús al Bages
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
-
Política
Havaneres, ofrena floral i missa a la Diada Nacional de Monistrol de Montserrat
-
Política
La societat civil de Manresa farà pinya en la dissetena Marxa de Torxes per la Independència
-
Política
Vox busca i no troba a Manresa el seu bocí de pastís per la indignació: només 12 persones a la seva concentració
-
Política
La instrumentalització política del crim de Manresa arriba al seu clímax
