Augment exponencial dels inscrits a la Diada de l'Onze de Setembre que organitza l'Assemblea Nacional Catalana (ANC). Segons ha informat l'entitat, les dades a 2 de setembre mostren com les inscripcions s'han disparat i, si bé la setmana passada superaven els 60.000, ara ja estan per sobre dels 180.000. Pots consultar aquí com s'estan omplint els trams de la manifestació.
Aquesta xifra, que s'havia estancat durant els últims dies, se situa molt a la vora de la que s'havia registrat anys anteriors, i es produeix després que tant l'entitat com també partits sobiranistes hagin realitzat diverses crides a la participació.
Pel que fa a les samarretes, l'ANC ja n'ha venut 205.000, mentre que el nombre de busos que es desplaçaran fins a la capital catalana d'arreu del país se situa en 700.
D'altra banda, la zona de convidats de la manifestació comptarà amb una “àmplia” representació de col·lectius de “represaliats” pel procés, i la zona de convidats tindrà com a protagonistes diversos col·lectius i persones represaliades. Es tracta, segons va informar l'Assemblea, d'una aposta "clara" per homenatjar la societat civil, que pateix directament la "repressió" de l’Estat de manera "ferotge".
Els inscrits a la manifestació de la Diada es disparen fins als 180.000
Política
El nombre de samarretes venudes supera les 205.000, amb 600 autobusos reservats arreu del país
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans L'Alternativa busca blindar-se com a patrimoni immaterial davant la pressió judicial de Cal Jorba Pere Fontanals
-
Successos L'incendi de Rubió s'ha iniciat a Castellfollit de Boix, segons els Agents Rurals Redacció
-
-
Cultura i Mitjans Estel Blay serà la pregonera institucional de la Festa Major de Manresa 2026 Redacció
-
Publicat el
03 de setembre de 2019 a
les 15:23
Et pot interessar
-
Política
El grup Nacionalista proposa que el futur Nou Congost sigui la seu de les seleccions catalanes de bàsquet
-
Política
La prova sísmica de la nova seu de la Generalitat a Manresa es completa sense incidències
-
Política
Sant Salvador de Guardiola s'adhereix a la moció per aturar la tramitació del Plater
-
Política
El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost
-
Política
Junts lamenta que el nou pavelló del Congost no estarà en servei fins al 2030-31
-
Política
Junts Manresa portarà al ple una moció per recuperar el camp de futbol de Sant Pau
