Els pensionistes s'han tornat a manifestar aquest dissabte a Manresa en una nova convocatòria de la Plataforma en Defensa de les Pensions Públiques i els Drets de la Gent Gran del Bages. Amb menys assistència que en les darreres dues concentracions, la marxa ha seguit el recorregut habitual des de davant de l'INSS i la plana de l'Om.
La plataforma ha recordat que "el govern del Partit Popular ens negava sistemàticament el reclamat increment actualitzat amb l'IPC", però els "interessos polítics per aprovar els pressupostos generals d'enguany, han propiciat un acord ràpid d'un increment segons l'IPC per aquest any i el vinent".
Malgrat això, la plataforma considera que es tracta d'"un acord temporal i sense cap garantia de futur" ja que el "factor de sostenibilitat", que suposa una retallada en les noves pensions de jubilacions, "s'ha ajornat per als propers quatre anys, però no s'ha anul·lat".
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
12 de maig de 2018 a
les 21:04
Actualitzat el
12 de maig de 2018 a les
21:06
Et pot interessar
-
Política
La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral
-
Política
Els Comuns de Navarcles reclamen que el bus pari a l'hospital i a les Bases de Manresa
-
Política
El ple de Monistrol aprova mesures per corregir el nou sistema de recollida de residus
-
Política
La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8
-
Política
Súria rebutja la ubicació prevista de la planta de biogàs projectada a Sant Mateu de Bages
-
Política
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
