Endavant (OSAN) ha portat a terme al Bages diverses accions d'abast nacional contra el BBVA i CatalunyaCaixa a qui consideren "responsable d'impedir el dret a l'habitatge per a les classes populars". Arreu dels Països Catalans, l'entitat política ha enganxat 90 paperògrafs amb el lema 'Jutgem-los i condemnem-los', i una vintena de portes han estat tapiades.
Endavant proposa les següents mesures de possible aplicació immediata per abaratir el cost de l'habitatge de possible aplicació immediata: expropiació sense compensació dels habitatges en mans dels bancs; creació d'un parc públic d'habitatge socialista; limitació dels preus de lloguer; augment de la durada dels contractes de lloguer; ni un desnonament més; reducció dràstica dels allotjaments turístics i taxa turística important.
L'acció s'ha fet en el marc de la campanya Sobiranies, Drets i Autodeterminació, i s'ha portat a terme, apart del Bages, a l'Horta, el Barcelonès, la Plana, el Segrià, el Maresme, el Gironès, el Baix Llobregat, la Safor, Osona, el Ripollès, l'Alacantí, el Tarragonès, el Penedès, el Vallès Oriental, l'Anoia i el Vallès Occidental.
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
17 de juny de 2017 a
les 19:43
Actualitzat el
17 de juny de 2017 a les
19:47
Et pot interessar
-
Política
L'alcalde de Girona visita Manresa i comparteix experiències i reptes municipals amb Aloy
-
Política
Enric Terencio, candidat del PSC a l'alcaldia de Moià a les eleccions de 2027
-
Política
El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano
-
Política
ERC Bages aplega un centenar llarg de persones a Cardona per reivindicar el treball municipal
-
Política
Junts demana explicacions per una subvenció a la Fundació Sallar pels seus vincles amb l'entramat de la DGAIA
-
Política
Manresa descarta revisar la ubicació dels contenidors propers a façanes
