Esquerra Republicana de Catalunya al Bages crida a la mobilització per l'Onze de setembre i a sumar-se a la campanya Ara és l'hora i la gran V que l'ANC i Òmnium estan organitzant a Barcelona, així com la resta d'actes que per tot el territori tindran lloc al matí o el dia abans.
El president d'ERC-Bages, Lluís Oliveras, ha afirmat que "comencem els dos mesos més emocionants de la nostra història" i que "caldrà ser valents i obstinats per defensar la consulta del 9N". Per això considera "fonamental" omplir els carrers de Barcelona el proper 11 de setembre i anima a la ciutadania a inscriure's a la V.
Oliveras s'ha mostrat convençut que la participació massiva de la ciutadania en "una nova jornada històrica, reivindicativa i cívica" suposarà un pas molt important per a "consolidar i assegurar la celebració de la consulta del 9N". Serà una nova mostra de que "el poble català és al costat de la democràcia" i de "la ferma voluntat de voler decidir el futur del país", ha afegit.
Per últim, el president comarcal ha lamentat que l'Estat "s'entossudeixi" a resoldre la situació via amenaces i impugnacions al Tribunal Constitucional, però es mostra plenament convençut que "res pot batre la democràcia".
ERC Bages fa una crida a la mobilització per la Diada
Lluís Oliveras ha afirmat que "comencem els dos mesos més emocionants de la nostra història"
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2014 a les 15:42
Et pot interessar
-
Política Sant Fruitós de Bages tanca l'exercici 2024 amb més romanent de tresoreria
-
Política La Jornada Catalana de la Mobilitat que es farà a Manresa ja registra més de 250 inscrits
-
Política Fem Manresa proposa accions per revitalitzar el mercat dels pagesos de la plaça Major
-
Política La PAHC Bages s'adhereix a la nova Confederació d'Habitatge de Catalunya
-
Política Un centenar de persones participen a la primera Festa de la Rosa del PSC del Moianès
-
Política Alumnes de Manresa clamen per la república al pas de Felip VI a Mauthausen