La coalició ERC – Catalunya Sí al Bages posarà punt final a aquesta campanya amb un acte de caire festiu a Castellbell i el Vilar. L'acte, que tindrà lloc divendres al Centre Cultural Joan Masats a partir de les 8 del vespre, comptarà amb la presència i els parlaments dels candidats bagencs -encapçalats per l'alcalde de Moià, Dionís Guiteras- i un sopar i concert en acabar.
De cara a la nit electoral de diumenge, la formació republicana farà el seguiment dels resultats des del Restaurant D'Arrel (C/ Sobrerroca, 38) a partir de les 8 del vespre. ERC-Catalunya Sí convida a tothom qui vulgui acompanyar-los a acostar-se al D'Arrel i fer el seguiment.
ERC Bages finalitza la campanya a Castellbell i el Vilar
I la nit electoral seran al Restaurant d'Arrel seguint els resultats
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de novembre de 2012 a les 17:56
Et pot interessar
-
Política Boicot al Nou Congost: les penyes del Baxi Manresa demanen suspendre el partit amb el Hapoel pel genocidi a Gaza
-
Política Súria commemora l'Onze de Setembre amb la pujada a la Torre i un manifest per la cohesió
-
Política Sallent obre la Festa Major reivindicant la identitat catalana a la Diada Nacional
-
Política La Marxa de Torxes de Manresa s'internacionalitza amb veus d'Escòcia, Flandes i Gal·les
-
Política Santpedor fixa les Festes Locals del 2026 i dona suport al Correllengua en el ple de setembre
-
Política Jaume Bosch presentarà a Manresa el seu llibre «Fer política»