Des d'ERC-Bages es vol donar suport a la jornada de vaga a l'ensenyament públic català per tal de denunciar les noves retallades aprovades pels Governs espanyol i català. Els republicans consideren que aquesta nova "tisorada" posarà en greu risc la qualitat del sistema públic educatiu i implicarà una depreciació de les condicions d'aprenentatge i de treball d'alumnes i professorat.
Des d'ERC es vol recordar que en un context de crisi com l'actual és quan cal apostar més clarament per l'educació -així com per la recerca- com a estratègia de futur, i no per l'austeritat que, "com s'ha demostrat fins ara", és una política errònia i que no ha servit per res, més enllà d'un desmantellament de l'Estat del Benestar que pot tenir greus conseqüències pel que fa a la cohesió social de la societat.
En aquest sentit, ERC-Bages vol donar suport a la vaga i fa una crida a participar a la concentració convocada per la plataforma "El Bages es Mou" per dimarts a les 6 de la tarda a la plaça de Crist Rei, a la qual ERC també hi participarà.
ERC Bages se suma a la vaga en defensa de l'ensenyament públic
Política
Fa una crida a participar a la concentració convocada per la plataforma El Bages es Mou
ARA A PORTADA
-
Societat Internament en règim tancat per als dos menors detinguts per l'homicidi a Manresa Neus Climent
-
Successos «Un crim pot passar en qualsevol moment, però ara la prevenció és molt més laxa» Pere Fontanals
-
Successos A què s'enfronten els menors detinguts per l'homicidi de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
-
Publicat el
21 de maig de 2012 a
les 21:05
Et pot interessar
-
Política
Vox busca i no troba a Manresa el seu bocí de pastís per la indignació: només 12 persones a la seva concentració
-
Política
«El debat de l'escorxador de Moià va desaparèixer sota una allau de masclisme»
-
Política
El Consell Comarcal del Bages condemna el crim de Manresa i fa una crida a la cohesió social
-
Política
Marc Aloy reclama «més unitat que mai» davant l'homicidi del carrer Sant Jaume
-
Política
El PP de Manresa reclama «reaccionar» després de l'homicidi de Carles Vilajosana
-
Política
Junts reclama «seguretat, convivència, ordre i esperança» després de l'homicidi de Carles Vilajosana
