La secció local d'ERC a Callús ha organitzat, per aquest divendres 12 de maig, una xerrada-col·loqui sobre les pensions i l'àmbit laboral a la República Catalana, on s'abordaran qüestions com el futur de les pensions, la seva viabilitat en el nou país o les polítiques d'ocupació.
L'acte tindrà lloc a les vuit del vespre al Casal del Poble i comptarà amb la intervenció del secretari general de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, Josep Ginesta. Els assistents podran formular les qüestions i dubtes que tinguin.
Es tracta d'un acte més de la campanya La República que farem, un procés participatiu que vol acostar a la ciutadania el debat sobre el futur nou país i on es poden fer arribar propostes i dubtes.
ERC Callús organitza una xerrada sobre treball i pensions a la República Catalana
Tindrà lloc aquest divendres a les vuit del vespre
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de maig de 2017 a
les 20:40
Actualitzat el
10 de maig de 2017 a les
20:42
Et pot interessar
-
Política
«Viure ens costa la vida»: neix una campanya que planteja la vaga general pel salari i l'habitatge
-
Política
Santpedor aprova la licitació del nou contracte del servei porta a porta
-
Política
El dimarts de Festa Major serà el segon festiu local d'Artés l'any 2027
-
Política
Manresa obre l'Oficina del Pla de Barris per impulsar la transformació del Centre Històric
-
Política
El comerç del Barri Antic denuncia un greu dèficit d'aparcament a Manresa respecte a Vic, Granollers i Reus
-
Política
Mor Eduard Teixeiro, entrenador del CE Manresa als anys 80 i exregidor d'Hisenda
