Com cada any, ERC al Bages organitza un sopar per commemorar els fets ocorreguts el 14 d'abril de l'any 1931, quan el president Francesc Macià va proclamar la República Catalana. Enguany tindrà lloc el dimecres 19 d'abril i comptarà amb la presència del portaveu d'ERC al Congrés dels Diputats, Joan Tardà.
Així, doncs, ERC Bages vol recordar aquesta efemèride organitzant un acte amb la voluntat que esdevingui un punt de trobada del republicanisme a la nostra comarca i per això és obert a tothom qui estigui interessat. El sopar comptarà amb l'assistència i el parlament de Joan Tardà, així com la d'altres representants comarcals de la formació, i també hi haurà una actuació musical.
El sopar tindrà lloc a l'Oller del Mas de Manresa a partir de les 9 del vespre i té un preu de 20€. Les inscripcions es poden fer arribar a l'adreça electrònica bages@esquerra.cat.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’abril de 2017 a
les 19:45
Actualitzat el
12 d’abril de 2017 a les
19:47
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
