En relació a les informacions aparegudes les darreres hores en les que el PDeCAT assenyala que les gravacions a David Bonvehí en el transcurs d'un dinar jaurien pogut ser fetes i filtrades per membres d'ERC, la secció local d'ERC de Manresa ha emès un comunicat en el que neguen qualsevol implicació en els fets. En les gravacions, Bonvehí admetia la possibilitat de buscar un cap de llista autonomista en el cas que fracassés la via referendària.
En aquest cas, els republicans admeten que Mireia Estefanell i Pere Culell estaven dinant en el mateix menjador on també dinaven, entre moltes altres persones, "dirigents del PDECat, amb els quals es van saludar i van estar conversant".
ERC de Manresa confia en que "s'esclareixin els fets, amb els quals no hem tingut cap tipus de relació" i creu que "la situació creada no hauria d’enterbolir el projecte comú que estem construint, tant a nivell nacional com a la ciutat".
ERC de Manresa es desmarca de la filtració de la gravació a David Bonvehí
Els republicans admeten que Mireia Estefanell i Pere Culell van coincidir en el mateix restaurant on el diputat parlava amb militants del PDeCat
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’abril de 2017 a
les 21:35
Actualitzat el
15 d’abril de 2017 a les
09:48
Et pot interessar
-
Política
Magda Oranich presentarà a Manresa el seu llibre de memòries i feminisme
-
Política
El Parlament insta a canviar el traçat del col·lector de salmorres al seu pas per Sant Joan
-
Política
Marcos Álvarez relleva Cristòfol Gimeno a l'alcaldia de Castellgalí després de 27 anys
-
Política
La CUP alerta del risc d'assumir fins a 15 milions pel nou pavelló de Manresa
-
Política
Impulsem Manresa prioritza anar sola a les municipals del 2027
-
Política
Callús projecta un nou espai verd a la Font amb un estudi de la Diputació
