ERC-Bages vol manifestar el seu total rebuig a l'agressió feixista que va tenir lloc divendres al vespre a Manresa davant la sala Stroika, i mostrar la seva solidaritat i recolzament als joves agredits i a les seves famílies. Des d'ERC-Bages s'espera i desitja una ràpida actuació policial per tal d'esclarir els fets i detenir als agressors d'aquest atac brutal.
ERC-Bages també vol mostrar la seva preocupació per les informacions que han arribat fins al moment que demostren la consecució d'un acte de violència totalment organitzat i premeditat. En aquest sentit, vol fer una crida a les institucions, als partits polítics de tradició democràtica i a la societat civil per actuar conjuntament contra el feixisme, restar units davant qualsevol intent d'ús de la violència i d'incitació a la confrontació, i a engegar les accions necessàries per evitar que casos com aquest es tornin a repetir.
ERC demana unitat davant les agressions feixistes
Els independentistes esperen i desitgen una ràpida actuació policial
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de març de 2012 a
les 19:04
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
