La secció local d'Esquerra a Moià, juntament amb les JERC, inauguren el seu estatge social aquest diumenge dia 31 d'octubre. Per aquest motiu s'han preparat una sèrie d'actes:
Xerrada/col·loqui a càrrec de: Gemma Lago, Josep Culí i Mònica Grandia, tots ells candidats de les JERC a les eleccions al Parlament de Catalunya.
Dia: 31 d'octubre de 2010
Hora: 2/4 de 12 del migdia
Lloc: A la nova seu social d'ERC/JERC al carrer de Sant Antoni, 8-10 1r 1a
A 2/4 d'1 tindrà lloc la inauguració del nou estatge social, que presidirà l'Anna Simó, diputada al Parlament de Catalunya i candidata número 3 a les properes eleccions al Parlament. Seguidament hi haurà un vermut al carrer i una passejada pel mercat de la diputada Anna Simó i els membres d'ERC i JERC de Moià.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2010 a
les 18:07
Et pot interessar
-
Política
Fonollosa s'adhereix a la defensa del cel nocturn i reforça l'astroturisme
-
Política
Manresa acollirà per Sant Jordi una mobilització per defensar el català al carrer
-
Política
Cal Gravat acollirà la propera jornada de l'Alcalde als Barris
-
Política
30 minuts per pis: la «foto» preventiva de 70 pisos a l'entorn de la nova seu de la Generalitat a Manresa
-
Política
El dilema del Nou Congost: rehabilitació impossible o pavelló nou?
-
Política
La primera fase d'obres de la Fàbrica Nova de Manresa acabarà a l'abril
