[municipalsinformacional]
ERC Manresa farà aquest diumenge 16 d'abril una ruta per La Manresa que estem construint, durant la qual s'explicaran els projectes portats a terme durant aquest mandat, els que estan en procés i les qüestions que encara té pendents la ciutat. Hi participaran l'alcalde Marc Aloy i els regidors i regidores del govern municipal, que seran els encarregats de fer les explicacions. La ruta és oberta a tothom i començarà a les 11 del matí al Passeig del Riu, a l'espai on hi havia la Carpa. Té una durada prevista de dues hores. Durant el recorregut es faran aturades a diferents punts com el Parc del Cardener, el Museu del Barroc, L'Anònima, la Fàbrica Nova, el baixador de FGC o el carrer Guimerà.
Posteriorment, es farà una arrossada popular al pati del Casino per commemorar el Dia de la República, que se celebra el 14 d'abril.
ERC Manresa mostrarà els projectes que s'han impulsat a la ciutat durant aquest mandat
Política
La ruta es farà aquest diumenge i començarà a les 11 del matí al Passeig del Riu, a l'espai on hi havia la Carpa
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El convent de les Caputxines deixa de formar part de la «Manresa desconeguda» Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Fotos | Visites de la Manresa Desconeguda al convent de les Caputxines de Manresa Hasmukh Kerai
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Museu del Barroc estrena les noves reserves per protegir milers d'obres del patrimoni Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Jordi Gros deixa la direcció del Cos de Dansa de l'Esbart Manresà després d'onze anys Pere Fontanals
Publicat el
15 d’abril de 2023 a
les 17:50
Et pot interessar
-
Política
El ple de Moià aprova l'ampliació de l'escorxador i la instal·lació de la planta de biogàs
-
Política
Moià celebrarà aquest dimecres el ple sobre el polígon d'El Prat ajornat per un ciberatac
-
Política
Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025
-
Política
El Sector Vermell reclama agilitzar les millores a l'estadi del Congost
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
