Esquerra Republicana a Sant Feliu Sasserra ha organitzat una xerrada – vermut sobre el procés sobiranista pel proper diumenge, dia 23 de març. L'acte és obert a tothom i tindrà lloc a les 12 del migdia al Centre Social l'Ateneu (C/ Pas Nou, s/n).
La xerrada anirà a càrrec del diputat republicà Dionís Guiteras, que estarà també acompanyat per l'alcalde del municipi, Josep Romero. Posteriorment a les intervencions hi haurà un col·loqui i debat per tal que tothom pugui intervenir i fer preguntes.
L'acte s'emmarca en la campanya "Votar és democràcia" que està impulsant la formació republicana arreu del territori amb un doble objectiu: defensar la consulta del 9 de novembre com a via democràtica per a decidir el futur del país i, en segon lloc, convèncer als indecisos per ampliar la majoria social a favor de la independència.