Els candidats d'ERC per Santpedor. Foto: ERC
Diumenge passat ERC a Santpedor va presentar la seva llista a les properes Eleccions Municipals encapçalada per l'Alcaldessa de Santpedor i Diputada, Laura Vilagrà Pons. La Llista composada per regidors que continuen com el Xavier Codina, l'Agustí Comas o el Ferran Aguilera, i incorporacions noves en els primers llocs de la llista, com la Maribel Jódar, La Susi Carinde o el Badreix Tarragó, és formada per 23 persones (13 més 10 suplents), entre els quals hi ha persones vinculades a diverses entitats del poble o al teixit social santpedorenc. Així, s'ha configurat una llista equilibrada per garantir la continuïtat dels projectes engegats, però també es garanteix el nou impuls de les persones noves.
La candidata i Alcaldessa va fer balanç de la feina feta, que és la carta de presentació d'ERC a Santpedor: la transformació de la fesomia del poble, millorant places, carrers construint equipaments nous... que es van anar desgranant en el decurs de l'acte, però alhora el rigor pressupostari amb 4 pressupostos amb superàvit, pagament als proveïdors de l'ajuntament en 55 dies o bé el fet d'haver recopilat 5,5ME amb subvencions externes als recursos propis de l'Ajuntament, per posar alguns exemples. Es va ressaltar que tota aquesta feina no s'ha fet sols des de l'Ajuntament, sinó amb una participació ciutadana potent, que mitjans 4 consells municipals i 12 comissions de participació de diferents regidories, han mogut més de 600 persones.
Finalment, es van apuntar alguns dels reptes de futur que té Santpedor, com el creixement equilibrat de població, regulat a través d'un Planejament Urbanístic participat i social, els nous equipaments educatius que necessita Santpedor o bé, la construcció de la Residència d'Avis que serà l'equipament més important que mai hagi desenvolupat l'Ajuntament de Santpedor i que ja se n'han fet els treballs previs. També es treballarà en la posada en marxa de l'Auditori del Convent, o la urbanització d'un segon accés a través del Camí de Vallbona a la Urbanització del Mirador de Montserrat. Altres projectes s'explicaran en la campanya electoral mitjançant el programa electoral o l'Acte Central el proper 14 de maig.
ERC presenta les seves credencials per Santpedor
Política
Aquest passat diumenge es va presentar la candidatura encapçalada per l'alcaldessa Laura Vilagrà
ARA A PORTADA
-
-
Successos Sant Vicenç i el Pont tanquen els accessos al medi natural pel risc extrem d'incendi Redacció
-
Societat Els Bombers superen una jornada crítica d'incendis simultanis Marc Orts i Cussó | Neus Climent
-
-
Successos La policia investiga un grup de menors per l'onada d'incendis en contenidors de Manresa Pere Fontanals
Publicat el
03 de maig de 2011 a
les 00:19
Et pot interessar
-
Política
Marc Aloy visitarà el barri de Sant Pau en una nova jornada del programa Alcalde als Barris
-
Política
Un forn amb nom de plaça
-
Política
Els Comuns demanen la compareixença de Paneque i Nadal pels semidirectes Manresa-Barcelona
-
Política
El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca
-
Política
Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits
-
Política
El Bages rebutja que els trens semidirectes amb Barcelona no tornin fins al 2040
