Esquerra Republicana de Catalunya al Bages participarà a la concentració convocada pel dia 1 de maig per denunciar el greuge en infraestructures que patim els catalans. La concentració es troba emmarcada en la campanya popular #novullpagar que pretén denunciar aquesta situació no pagant els peatges a les autopistes del nostre país, ja que moltes d'elles "ja estan amortitzades econòmicament avui dia i encara les continuem pagant".
ERC Bages fa una crida a la ciutadania a participar en aquesta acció de protesta i a no desaprofitar aquesta ocasió per llançar un missatge clar d'indignació vers aquest constant espoli econòmic. En el cas de la nostra comarca, la concentració tindrà lloc el dia 1 de maig a les 12 del migdia al peatge de la C-16 al terme de Sant Vicenç de Castellet (en ambdós sentits).
Des d'ERC-Bages també es recorda que, tal i com ha anunciat fa uns dies, ha presentat al Parlament de Catalunya una proposta de resolució per tal de demanar l'alliberament del peatge del tram comprès entre Sant Fruitós i Sant Vicenç de Castellet a la C-16, i també bonificacions en direcció a Barcelona i viceversa. ERC espera el vot favorable del Govern de CiU per tal d'acabar amb aquesta situació especialment injusta per a la nostra comarca.
ERC s'adhereix a la concentració al peatge de la C-16
Política
Està convocada per al proper 1 de maig a les 12 del migdia al peatge de Sant Vicenç de Castellet
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana tria Sílvia Cubo com a cap de llista de l'extrema dreta a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
26 d’abril de 2012 a
les 20:54
Et pot interessar
-
Política
Santpedor licita per 1,36 milions d'euros les obres de renovació de Cal Llovet
-
Política
ERC Sant Fruitós reclama de nou explicacions per l'avaria de la climatització de la residència
-
Política
ERC reclama al Govern espanyol que identifiqui els immobles estatals sense ús al Bages
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
-
Política
Havaneres, ofrena floral i missa a la Diada Nacional de Monistrol de Montserrat
-
Política
La societat civil de Manresa farà pinya en la dissetena Marxa de Torxes per la Independència
