Més de 250 persones han omplert de gom a gom la Sala Petita de la Fàbrica Vella de Sallent en la presentació d'Oriol Ribalta com a cap de llista d'ERC i tota la candidatura, aquest dissabte.
Ribalta ha destacat que l'eix de la campanya, sota el nom de #TeiximSallent, fa referència al passat industrial de la vila, que va comportar una gran dinamització econòmica gràcies a la diversitat cultural de les persones que la van fer créixer. En aquest sentit, el candidat d'Esquerra Republicana Sallent ha remarcat “jo mateix sóc besnét de sallentins que van néixer a Calañas, per això aquest és un projecte de cohesió que vol teixir complicitats amb tothom i no deixar ningú enrere”.
Durant el seu discurs, Oriol Ribalta ha posat èmfasi en la urgència de construir la nova residència, la necessitat de fer una millor planificació de la via pública, garantir el dret a l'habitatge i l'atenció a les persones, com a valor històric republicà. Ribalta ha apostat perquè “Sallent torni a ser el referent de poble a la comarca que havia estat”.
A l'acte hi han intervingut, també, els set primers membres que formen l'equip d'Esquerra Republicana Sallent, un grup renovat i d'àmbits diversos, que han remarcat la importància d'arrelar a les persones al poble, valoritzant el comerç i donant vida als carrers. Un altre dels eixos prioritaris de la campanya és canalitzar el gran potencial que té el teixit associatiu de Sallent.
ERC Sallent omple la sala petita de la Fàbrica Vella en l'acte de presentació de candidatura
Política
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages lidera el creixement econòmic de la Catalunya Central i supera la mitjana catalana Pere Fontanals
-
Societat Manresa instal·la un enllumenat ornamental per il·luminar de nit la façana de la Buresa Pere Fontanals
-
-
Successos A judici un home acusat d'una agressió sexual a una menor a Castellbell i el Vilar Pere Fontanals
-
Economia La UPC Manresa entra al top 100 mundial en Enginyeria Minera i Recursos Minerals Pere Fontanals
Publicat el
11 de maig de 2019 a
les 23:19
Actualitzat el
11 de maig de 2019 a les
23:23
Et pot interessar
-
Política
Enric Terencio, candidat del PSC a l'alcaldia de Moià a les eleccions de 2027
-
Política
El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano
-
Política
ERC Bages aplega un centenar llarg de persones a Cardona per reivindicar el treball municipal
-
Política
Junts demana explicacions per una subvenció a la Fundació Sallar pels seus vincles amb l'entramat de la DGAIA
-
Política
Manresa descarta revisar la ubicació dels contenidors propers a façanes
-
Política
«És més fàcil lluitar ara contra l'extrema dreta que quan arribin al poder»
