Dissabte va tenir lloc a Sant Fruitós de Bages la celebració d'una arrossada popular al Cobert de la Màquina de Batre en commemoració del 25è aniversari de la refundació de la secció local d'ERC en aquesta localitat.
En el transcurs del dinar van tenir lloc els parlaments del Gabriel Rufián, diputat i portaveu d'ERC al Congrés de Madrid, la Mirella Cortés, senadora per ERC i del Francesc Riera, familiar de l'Oriol Junqueres. Tots tres van destacar la important tasca de les seccions locals arreu de la geografia catalana i, en abordar l'1d'O., van recordar als assistents la importància de continuar actius i orgullosos d'aquesta efemèride, doncs pels catalans res tornarà a ser igual que abans d'aquesta data.
També durant l'acte una de les intervencions més esperada fou la de l'actual portaveu d'ERC a l'Ajuntament, l'Àdria Mazcuñan, qui repetirà com a candidata a les pròximes eleccions municipals. L'Àdria va aprofitar el seu parlament per a destacar el decisiu paper que els ajuntaments tenen en el procés cap a la independència de Catalunya, en tant en quant motor de canvi i mobilització dels ciutadans, raó per la qual el consistori santfruitosenc ha d'apostar amb més convicció per les opcions sobiranistes i republicanes.
ERC Sant Fruitós va celebrar el 25à aniversari de la seva refundació amb un dinar popular
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 01 d’octubre de 2018 a les 20:51
Actualitzat el 01 d’octubre de 2018 a les 20:54
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
-
Política Sant Vicenç defensa la seva gestió del padró després de la intervenció de la regidora Clotet en el ple de Manresa
-
Política Aloy a Bacardit: «Ja sé que no li agrado gens, però jo també l'he d'aguantar»