Aquest divendres 4 de febrer de 2011, a les 20.30h, es durà a terme el Congrés Comarcal d'ERC-Bages, a Gaià, on s'elegirà nou president comarcal, els tres consellers nacionals que representaran a la comarca, i a la nova executiva comarcal.
El fins ara President d'ERC-Bages, Lluís Oliveras es presenta a la reelecció sense que cap altre militant hagi expressat la seva voluntat d'optar a la presidència. Això provoca, que si tot va segons el previst, Oliveras tornarà a ser nombrat president comarcal pels pròxims dos anys.
L'acte s'iniciarà amb una exposició de la feina feta durant aquests dos anys de mandat i a continuació es donarà pas a les votacions per elegir president.
Posteriorment, si tot va sobre el previst, Oliveras presentarà una executiva comarcal amb algunes modificacions. Amb aquest gest vol donar un impuls a ERC al Bages, sota la responsabilitat de ser més proper al militant i a la gent del carrer. També l'executiva nova ha de ser forta, segons Oliveras, per encarar el tram final cap a les eleccions municipals que es celebraran el 22 de maig, per intentar ajudar, assessorar i apuntalar a les seccions locals de cara als comicis de la primavera, on ERC espera iniciar la recuperació després d'haver tancat el cercle electoral.
En un tercer punt, es triaran els tres consellers nacionals que representaran les posicions dels militants de la comarca en el Consells Nacional del partit.
Esquerra Bages celebra el seu Congrés Comarcal divendres
Política
Lluís Oliveras es presenta a la reelecció com a president comarcal en una candidatura que serà única
ARA A PORTADA
-
Societat Cent cinquanta activistes defensaran el Bloc10 de la PAHC durant la nit amb una acampada Pere Fontanals
-
Societat Tot el que cal saber sobre la vaga de l'11-N: qui pot participar i com afecta el sou Neus Climent
-
-
Societat Santpedor adjudica per 1,35 milions les obres de la coberta de la Sala Cal Llovet Pere Fontanals
Publicat el
03 de febrer de 2011 a
les 18:45
Et pot interessar
-
Política
Clam de les CUP locals per recuperar el carril d'entrada a Manresa mantenint la via verda
-
Política
Front Ampli proposa renunciar als 1.300 milions de l'AVE Madrid-Barcelona per invertir-los a Rodalies
-
Política
La CUP de Santpedor vol eliminar els paviments de cautxú dels parcs infantils
-
Política
Sant Fruitós apuja un 5,52% de mitjana l'aigua, menys que el 8,32% previst el 2022
-
Política
El PSC proposa Miquel López com a candidat a l'alcaldia de Sant Vicenç de Castellet
-
Política
Junts reclama a l'Ajuntament de Monistrol que activi la residència per a gent gran
