Eva Llovet
El comitè local de Convergència i Unió a Castellgalí va escollir dijous al vespre Eva Llovet com a cap de llista de la federació en les properes eleccions municipals. En l'assemblea, presidida pel diputat David Bonvehí, el fins ara cap de llista Jordi Oliveras va passar el relleu a Eva Llovet, actual número dos de CiU al municipi.
Eva Llovet va explicar que estava treballant amb un grup nombrós de persones que donen suport al seu projecte, i va detallar que està en procés d'elaboració de la llista electoral. Actualment, CiU compta amb tres regidors a Castellgalí i l'objectiu principal és arribar als 5 regidors. Va confirmar que el mes vinent es farà una presentació de tots els membres de la llista amb un acte obert a tothom..
Eva Llovet i Castelló té 37 anys. Viu en parella i té una filla. És Enginyera Tècnica d'Informàtica de Sistemes per la UOC i ha cursat Informàtica de Gestió a l'escola Joviat. Actualment treballa a l'empresa de serveis informàtics INSA, on realitza les funcions de gestió de backups i seguretat informática. Anteriorment havia exercit funcions d'operació de sistemes a l'empresa de serveis informàtics del Grup Banc Sabadell, Solintec, i fins fa poc ha estat sòcia de les empreses Serintec (serveis informàtics i creació de webs) i NouGala (oci nocturn).
És militant de CDC des de l'any 2008, regidora i portaveu del Grup municipal de CiU a Castellgalí des de l'any 2007 i membre del Comité Comarcal del Bages de CDC des de l'any 2009.
Eva Llovet encapçalarà la llista de CiU a Castellgalí
Va ser escollida pel comitè local reunit dijous en assemblea
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de febrer de 2011 a les 17:43
Et pot interessar
-
Política Prop de mil veïns de Moià reclamen votar sobre l'ampliació de l'escorxador i la planta de biogàs
-
Política Desallotgen un edifici ocupat al carrer Barreres de Manresa per risc estructural
-
Política Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell
-
Política Nova C-59 entre Moià i Sant Feliu: més segura, connectada i sostenible
-
Política Baixen dràsticament les denúncies per mal ús dels contenidors tancats a Sant Fruitós
-
Política «Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics»