Eva Llovet
El comitè local de Convergència i Unió a Castellgalí va escollir dijous al vespre Eva Llovet com a cap de llista de la federació en les properes eleccions municipals. En l'assemblea, presidida pel diputat David Bonvehí, el fins ara cap de llista Jordi Oliveras va passar el relleu a Eva Llovet, actual número dos de CiU al municipi.
Eva Llovet va explicar que estava treballant amb un grup nombrós de persones que donen suport al seu projecte, i va detallar que està en procés d'elaboració de la llista electoral. Actualment, CiU compta amb tres regidors a Castellgalí i l'objectiu principal és arribar als 5 regidors. Va confirmar que el mes vinent es farà una presentació de tots els membres de la llista amb un acte obert a tothom..
Eva Llovet i Castelló té 37 anys. Viu en parella i té una filla. És Enginyera Tècnica d'Informàtica de Sistemes per la UOC i ha cursat Informàtica de Gestió a l'escola Joviat. Actualment treballa a l'empresa de serveis informàtics INSA, on realitza les funcions de gestió de backups i seguretat informática. Anteriorment havia exercit funcions d'operació de sistemes a l'empresa de serveis informàtics del Grup Banc Sabadell, Solintec, i fins fa poc ha estat sòcia de les empreses Serintec (serveis informàtics i creació de webs) i NouGala (oci nocturn).
És militant de CDC des de l'any 2008, regidora i portaveu del Grup municipal de CiU a Castellgalí des de l'any 2007 i membre del Comité Comarcal del Bages de CDC des de l'any 2009.
Eva Llovet encapçalarà la llista de CiU a Castellgalí
Va ser escollida pel comitè local reunit dijous en assemblea
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 11 de febrer de 2011 a les 17:43
Et pot interessar
-
Política Contra el formigó, més arbrat
-
Política ERC Bages celebra que el Govern aposti pel desdoblament de la C-55 aprofitant el traçat actual
-
Política Comencen les obres d'urgència per substituir tot el cablejat elèctric a Pineda de Bages
-
Política El ple rebutja la proposta per construir un pavelló nou per al Baxi Manresa
-
Política Unitat per aconseguir la cessió del convent de les Caputxines a Manresa
-
Política Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa