A banda de la important victòria del Baxi Manresa contra el Joventut de Badalona aquest divendres, que acosta els manresans a la Copa, el partit d'aquest divendres al Nou Congost va tenir altres incidents, prou greus.
A la tensió que es va viure a la pista, amb dos jugadors badalonins expulsats de la pista, cal sumar-hi una gran pancarta que la penya Zona Roja va desplegar just a la cara de la llotja on, entre altres autoritats, hi havia l'alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol. A la pancarta en qüestió s'hi llegia "Feixistes i racistes ni als ajuntaments ni a les pistes".
La pancarta es va desplegar a l'inici del partit i va ser retirada de seguida sense incidents pel personal de seguretat del Bàsquet Manresa. A la mitja part, però, els Mossos d'Esquadra van identificar dos integrants de la penya manresana i a un d'ells el van expulsar del pavelló per, segons asseguren des del club, haver empès el cap de seguretat.
[noticia]113089[/noticia]
[naciomanresa]
Expulsen del Nou Congost un membre de la Zona Roja per una pancarta contra Albiol
Des del club asseguren que va empènyer el cap de seguretat del pavelló
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Plans La comunitat de Sant'Egidio convoca una pregària a Manresa en memòria del papa Francesc Redacció
-
Plans La Factoria de Dansa de Terrassa portarà divendres al Kursaal el ballet «Carmina Burana» Redacció
Publicat el 30 de desembre de 2023 a les 11:41
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
-
Política Sant Vicenç defensa la seva gestió del padró després de la intervenció de la regidora Clotet en el ple de Manresa
-
Política Aloy a Bacardit: «Ja sé que no li agrado gens, però jo també l'he d'aguantar»