Fem Manresa i el PSC han fet públic dos comunicats on adverteixen que no participaran en cap acte electoral on hi hagi representants de Vox, després que s'hagi sabut que la formació feixista ha presentat llista a Manresa per a les eleccions municipals del proper 26 de maig.
D'aquesta manera, la candidatura impulsada per la CUP, EUiA i Som Alternativa vol desmarcar-se de la normalització del feixisme que Vox representa. Segons Roser Alegre, alcaldable de la formació, "no podem permetre que es normalitzi la presència d'aquells qui no respecten els drets humans més bàsics i que atien l'odi, el masclisme i la xenofòbia".
En un mateix sentit s'ha pronunciat el cap de llista del PSC a Manresa, Felip González, que ja va informar els organitzadors dels debats de la campanya a les municipals que els socialistes no participarien en els actes si Vox hi era present.
D'aquesta manera, Fem Manresa i el PSC asseguren que no compartiran escenari ni carrer amb Vox ni "amb els valors que la formació ultra representa: racisme, xenofòbia, masclisme, lgtbifòbia i ultraespanyolisme".
Els dos partits demanen a tots els organitzadors d'actes electorals que no hi convidin la formació feixista, ja que la pretesa neutralitat electoral serà utilitzada per Vox per difondre el seu missatge d'odi i discriminació. Existeix l'exemple a Manresa el darrer debat electoral de les eleccions del 2015, on tots els partits excepte Ciutadans es van negar a que Plataforma per Catalunya participés en l'acte.
Fem Manresa i el PSC anuncien que no participaran en cap debat on hi hagi Vox
La candidatura de l'esquerra transformadora no vol que es normalitzi la presència del feixisme a la campanya de les municipals
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’abril de 2019 a
les 11:27
Actualitzat el
25 d’abril de 2019 a les
12:23
Et pot interessar
-
Política
Vox recorre als tribunals la zona de baixes emissions de Manresa
-
Política
Fem Manresa torna a reclamar la creació del Servei d'Atenció a Homes per prevenir violències masclistes
-
Política
Junts proposarà al ple que l'Estat cedeixi a Manresa els pisos de la Sareb
-
Política
Sant Fruitós de Bages tanca el 2025 amb un romanent net de prop de 2 milions d'euros
-
Política
L'Ajuntament de Manresa tanca el 2025 amb un romanent de 7,5 milions
-
Política
Revoltes de la Terra convoca tres dies d'accions al Bages contra l'empresa minera ICL
