Ferran Verdejo, actual regidor a l'Ajuntament de Cardona i portaveu del grup socialista al Consell Comarcal del Bages, repetirà com a candidat a l'alcaldia de Cardona pel PSC, a les eleccions municipals de 2023, després de rebre el suport unànime de la militància a l'assemblea extraordinària que la secció local del partit ha celebrat aquest divendres.
Els socialistes han posat en valor la tasca realitzada des de l'oposició, en el que s'ha tingut un "paper crític però constructiu" cap al govern municipal, posant sempre l'interès de Cardona per davant d'altres qüestions.
El candidat ha assenyalat que està construint una candidatura municipalista que comptarà amb més independents. En paraules del candidat, "estic il·lusionat i preparat per assumir l'objectiu de l'alcaldia després de quatre anys d'experiència al capdavant del grup municipal i formant part del grup comarcal del PSC al Bages".
Ferran Verdejo, reelegit com a alcaldable del PSC a Cardona de cara a les eleccions de 2023
Ha estat escollit per unanimitat en l'assemblea que han celebrat els socialistes aquest divendres
Ara a portada
Publicat el 14 d’octubre de 2022 a les 20:59
Actualitzat el 14 d’octubre de 2022 a les 21:07
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs