"No podem amagar la nostra sorpresa". Així és com s'han expressat la resta de regidors de Gent de Balsareny després que el seu company de partit, Albert Neiro, hagi renunciat a l'alcaldia del poble i a la seva acta de regidor. Lamentant la decisió, que han considerat "dràstica i imprevisible", els tres membres de govern que queden de Gent de Balsareny a l'Ajuntament (Jorge Aguilera, Albert Otero i Mariola Fabián) han posat de manifest que "continuarem treballant amb la mateixa il·lusió que el primer dia per tal de seguir duent a la pràctica un projecte de canvi al nostre municipi".
De fet, des d'aquest mateix matí els regidors de Gent de Balsareny "hem començat a treballar per tal de donar resposta a aquesta situació sobrevinguda", han dit, tot declarant que "som conscients que s'obre una nova etapa", en la qual "mantindrem els reptes importants per donar compliment al programa electoral amb el qual vam guanyar les eleccions", han conclòs.
- Els regidors de Gent de Balsareny juntament amb Albert Neiro -
- Gent de Balsareny
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de setembre de 2017 a
les 20:43
Actualitzat el
14 de setembre de 2017 a les
20:49
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
