El públic va omplir l'entrada del Teatre Conservatori durant la presentació de les CUP del Bages. Foto: CUP
El passat dissabte, les Candidatures d'Unitat Popular del Bages (CUP), van reunir més de 400 persones al Teatre Conservatori en l'acte de presentació de les candidatures bagenques.
L'acte, que va començar amb una mostra de cultura popular a davant del teatre, va escalfar l'ambient per seguidament fer la presentació oficial ja a dins del teatre.
A la presentació, que va tenir moments molt emotius, les sis candidatures van presentar els seus materials de campanya i van explicar breument quin projecte de municipi la CUP presenta en cada una de les localitats.
Amb més de 75 candidatures arreu del país, Anna Gabriel, regidora de la CUP de Sallent, va deixar clar perquè la CUP és l'alternativa necessària: "Hi hem de ser, no per reivindicar una part del pastís el dia en què guanyem, hem de ser-hi per marcar pas, per determinar agendes i discursos, per forçar pràctiques. Hem de ser-hi per demostrar que hi ha una majoria popular que pot forçar un canvi en termes polítics i nacionals, que reivindica un marc d'existència i relació propis".
Per altra banda, Adam Majó, regidor de la CUP a l'Ajuntament de Manresa, va afirmar que les CUP treballen per fer que al territori s'hi guanyi amb qualitat de vida, i fer que aquesta qualitat de vida, serveixi com a pol d'atracció econòmic i de desenvolupament.
L'acte va cloure amb tota la sala del conservatori dreta cantant Els Segadors.
Les CUP es fan grans al Bages
Més de 400 persones assisteixen a la presentació de les 6 candidatures de la CUP al Bages
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 08 de maig de 2011 a les 18:08
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs