Després de dies d'intenses negociacions entre els tres grups d'esquerres del poble d'Artés, on els punts a debatre sempre han estat els plantejaments de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP), GUA anuncia que el pacte previsible d'esquerres s'ha trencat.
Els republicans addueixen que "potser ha estat una estratègia d'esgotament plantejat per la CUP per tal d'aixecar-se el darrer de la taula de negociacions, o potser és tant sols una mostra, a petita escala, del que ha passat sempre les esquerres d'aquest país". ERC diu que volíen treballar per Artés sense condicions, "la CUP volia arreglar el mon".
Finalment GUA recomana a la CUP a "presentar-se a les eleccions al parlament de Catalunya, doncs és allà on realment podrà debatre i defensar el seu ideari polític, començar a canviar els grans eixos que hem estat debaten aquest dies, i que en el fons no estaven tant lluny de les nostres posicions".
GUA culpa la CUP del trencament de les negociacions de pacte a Artés
Diu que la CUP "vol arreglar el món" des de l'Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juny de 2011 a les 09:40
Et pot interessar
-
Política Contra el formigó, més arbrat
-
Política ERC Bages celebra que el Govern aposti pel desdoblament de la C-55 aprofitant el traçat actual
-
Política «He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge»
-
Política Comencen les obres d'urgència per substituir tot el cablejat elèctric a Pineda de Bages
-
Política El ple rebutja la proposta per construir un pavelló nou per al Baxi Manresa
-
Política Unitat per aconseguir la cessió del convent de les Caputxines a Manresa