Els candidats d'ICV-EUiA a Sant Fruitós durant sortint a encartellar. Foto: EUiA
A la matinada del dijous 5 de maig ICV-EUiA de Sant Fruitós de Bages han iniciat la campanya electoral amb la penjada de cartells. Una representació de la candidatura han celebrat un sopar, per posteriorment procedir a l'inici de la penjada de cartells pel barri de la Torre Sanmartí. Els ha acompanyat el coordinador comarcal de Esquerra Unida i Alternativa, Ricard Sánchez.
La cap de llista Lidia Giménez ha destacat que "volem fer una campanya de proximitat amb els veïns, de parlar amb la gent, difondre les nostres propostes però a la vegada d'escoltar les inquietuts dels veïns". Per a ICV-EUiA és necessari que els treballadors i treballadores i les classes populars recuperin el protagonisme en la política, si es vol una sortida social a la crisis.
Per la seva banda, Ricard Sánchez, ha mostrat la seva satisfacció pel treball que s'està fent, destacant el compromís social de les persones que conformen la candidatura, convençut de que "s'obtindrà un bon resultat".
Durant aquest cap de setmana i la propera setmana es continuarà fent el repartiment de propaganda i les enganxades de cartells per la resta del municipi. El proper dissabte 14 de maig, a les 18'30h es farà un acte de campanya al Nexe.
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de maig de 2011 a les 20:19
Et pot interessar
-
Política
Sant Fruitós de Bages aprova un pressupost de 14,8 milions centrat en contenir la despesa
-
Política
Santpedor aprova la taxa de residus del 2026 i avala diversos canvis en serveis municipals
-
Política
Santpedor reestructura el cartipàs municipal en un escenari de govern en minoria
-
Política
Jordi Rojas deixa l'acta de regidor pel trencament del govern de Santpedor
-
Política
Mor Carles Esclusa, exregidor per ERC i expresident del Cercle Artístic de Manresa
-
Política
Sergi Perramon crea Avenç Nacionalista i l'ofereix per a una candidatura conjunta de cara a 2027
