Els candidats d'ICV-EUiA a Sant Fruitós durant sortint a encartellar. Foto: EUiA
A la matinada del dijous 5 de maig ICV-EUiA de Sant Fruitós de Bages han iniciat la campanya electoral amb la penjada de cartells. Una representació de la candidatura han celebrat un sopar, per posteriorment procedir a l'inici de la penjada de cartells pel barri de la Torre Sanmartí. Els ha acompanyat el coordinador comarcal de Esquerra Unida i Alternativa, Ricard Sánchez.
La cap de llista Lidia Giménez ha destacat que "volem fer una campanya de proximitat amb els veïns, de parlar amb la gent, difondre les nostres propostes però a la vegada d'escoltar les inquietuts dels veïns". Per a ICV-EUiA és necessari que els treballadors i treballadores i les classes populars recuperin el protagonisme en la política, si es vol una sortida social a la crisis.
Per la seva banda, Ricard Sánchez, ha mostrat la seva satisfacció pel treball que s'està fent, destacant el compromís social de les persones que conformen la candidatura, convençut de que "s'obtindrà un bon resultat".
Durant aquest cap de setmana i la propera setmana es continuarà fent el repartiment de propaganda i les enganxades de cartells per la resta del municipi. El proper dissabte 14 de maig, a les 18'30h es farà un acte de campanya al Nexe.
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de maig de 2011 a les 20:19
Et pot interessar
-
Política
Els veïns de Moià, cridats a les urnes per si volen una planta de biogàs i ampliar l'escorxador
-
Política
Cardona aprova un pressupost per a 2026 de 7,3 milions amb més inversió en habitatge i espai públic
-
Política
L'Ajuntament de Sallent adquireix l'estructura del carrer Verge del Vilar
-
Política
És factible una Àrea Metropolitana de Manresa?
-
Política
Per un Moià Viu denuncia «traves municipals» a la consulta per l'ampliació de l'escorxador
-
Política
La policia de Manresa fa retirar la bandera palestina de la plaça Gispert
