ICV lamenta que l'equip de govern de Manresa rebutgi la petició d'un ple monogràfic sobre polítiques actives d'ocupació. Els ecosocialistes reafirmen la necessitat i la urgència dels objectius que pretenien aconseguir amb la intenció de celebrar un Ple monogràfic sobre les polítiques d'ocupació per lluitar contra l'atur. Creuen que "sota el govern de de CDC han quedat reduïdes a la mínima expressió i és prioritari tornar a reforçar-les per donar resposta a les necessitats dels milers de manresans i manresanes que viuen una situació d'emergència per no tenir feina i no cobrar cap prestació".
A més remarquen que el Ple monogràfic hauria permès "tractar la situació de manera específica debatent i acordant respostes sobre els instruments que tenim i de com els adaptem, canviem o millorem per fer-hi front".
En aquest sentit ICV assenyala que no és incomptatible fer aquest debat en el marc del Pacte de Ciutat tal com emplaçava l'equip de govern municipal amb la celebració, posteriorment d'un Ple monogràfic que doni la màxima importància i centralitat a la voluntat política municipal de lluitar contra l'atur i apostar per polítiques concretes per fer-hi front.
En qualsevol cas, ICV espera l'equip de govern manresà, "el més aviat possible i, en tot cas, abans d'acabar l'any, desenvolupi, concreti i posi en marxa, en consens amb els agents socials" les mesures previstes en el marc del Pacte de Ciutat pel que fa a les polítiques actives d'ocupació.
ICV lamenta que el govern de Manresa no vulgui convocar un ple específic sobre l'atur
Política
Els ecosocialistes argumenten que el ple és compatible amb el debat de les polítiques d'ocupació en les reunions del Pacte de Ciutat
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
07 de juliol de 2016 a
les 19:53
Actualitzat el
07 de juliol de 2016 a les
19:57
Et pot interessar
-
Política
El Moianès recupera la ruta de memòria antifeixista aquest dilluns, 12 d'octubre
-
Política
«S'ha creat un relat terrible sobre Manresa que hem de combatre»
-
Política
La CUP-Fem Manresa exigeix al govern més control dels diners públics després del cas Sallar
-
Política
Xavier Díez analitzarà a Manresa les perspectives actuals de l'independentisme
-
Política
Aliança Catalana presenta Jean Carlos de Aza com a candidat a l'alcaldia de Sallent
-
Política
Manresa nega cap trama de corrupció i descarta atorgar la subvenció a la Fundació Sallar
