ICV de Manresa s'ha adreçat al llarg de la setmana als grups municipals de PSC i ERC de l'Ajuntament de la ciutat per tal que en les mocions que cadascú d'ells ha presentat contra la reforma laboral s'incorpori un acord amb el qual es doni suport clar i explícit a la convocatòria de Vaga General per al proper 29 de març. Així mateix demana al conjunt de grups que defensin els drets de la immensa majoria de ciutadans i ciutadanes de la ciutat i el país, i es mostrin per tant contraris a la reforma.
Segons ICV, una vegada convocada la Vaga General, "cal fer un pas més, anar més enllà del rebuig a la reforma laboral i donar suport a la convocatòria de vaga". Per als ecosocialistes seria incomprensible que "en el cas d'aprovar-se les mocions, l'Ajuntament expressi el desacord amb la reforma però no doni suport ni animi a la ciutadania de manera clara i explícita, a participar a la jornada de protesta que s'ha convocat expressament per al 29 de març per tal d'aturar les mesures imposades".
Pel que fa la moció presentada per CiU, els ecosocialistes creuen que "és una mostra desmesurada de cinisme". En aquest sentit, els recorda que "excepte a la investidura de Rajoy han donat suport a totes les mesures del Govern"; i que són ells mateixos que "des de Catalunya promouen, amb el suport del PP, unes retallades brutals en els serveis públics fonamentals que de manera totalment hipòcrita a la moció que presenten a Ple demanen que es reforcin"
D'altra banda ICV promourà mocions i posicionaments contra la reforma laboral i favorables a la Vaga General en aquells ajuntaments del Bages on té representació així com en el proper Ple del Consell Comarcal.
ICV Manresa reclama a PSC, ERC i CUP que donin suport a la vaga
Els ecosocialistes diuen que cal que les formacions d'esquerres vagin "més enllà" en el text de les seves mocions contra la reforma laboral que presenten en el ple de dijous
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de març de 2012 a les 19:07
Et pot interessar
-
Política Cardona prepara un projecte per rehabilitar i revitalitzar el seu nucli antic dins el nou Pla de Barris
-
Política Cardona obre la convocatòria per al lloguer d'un habitatge a la Colònia Arquers
-
Política Castellbell aprovarà per unanimitat el pressupost municipal de 2025
-
Política Felip VI i Letízia visitaran Montserrat amb motiu del Mil·lenari
-
Política L'Ajuntament de Cardona adquireix dos edificis al centre històric per fer-hi habitatge
-
Política Moià votarà sobre l'escorxador, però amb una pregunta més àmplia