Tot i valorar positivament la invitació que els va cursar la Comissió 11 de setembre per participar a la Marxa de Torxes per la Independència, ICV ha declinat l'oferiment al•legant que no han pogut participar en l'elaboració del manifest en el qual hi troben a faltar reivindicacions de caire social. "A diferència d'altres anys", la comissió organitzadora ens ha convidat a participar de la Marxa de Torxes", comenta el membre de la permanent comarcal d'ICV i regidor de Sant Joan de Vilatorrada, Albert Marañón, però "el manifest ja estava tancat i nosaltres hi trobem a faltar diversos punts de caire social". Independentment de la sensibilitat nacional "que pugui tenir cada un dels nostres militants o simpatitzants" els hagués agradat que el text incidís més en els problemes de la crisi i les retallades que està patint la població de Catalunya.
Per una altra part, ICV del Bages sí que estarà representada a la gran manifestació de la Diada a Barcelona darrera de la pancarta de la formació on es fa especial incidència en els problemes de caire social que atien Catalunya. A banda de militants i simpatitzants, la diputada Laura Massana, i els regidors de Sant Joan Víctor Marcos i Albert Marañón, hi seran presents.
ICV tampoc no serà a la Marxa de Torxes de Manresa
Política
Els ecosocialistes valoren positivament l'oferiment de la Comissió 11 de setembre, però consideren que al manifest hi falten reivindicacions de caire social
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages rescata del passat la malvasia blanca-roja i l'oficialitza per a aquesta verema Pere Fontanals
-
Economia La Festa del Tomàquet del Bages celebra 10 anys aliant-se amb els vins de la comarca Pere Fontanals
-
Economia La DO Pla de Bages triomfa als Premis Vinari amb dos dels màxims guardons als escumosos Redacció
-
Economia La Ruta del Vi DO Pla de Bages presenta la seva oferta per acollir esdeveniments d'empresa Redacció
-
Successos L'incendi a l'empresa química de Castellgalí queda extingit sense ferits ni afectació química Redacció
Publicat el
07 de setembre de 2012 a
les 16:42
Et pot interessar
-
Política
La prova sísmica de la nova seu de la Generalitat a Manresa es completa sense incidències
-
Política
Sant Salvador de Guardiola s'adhereix a la moció per aturar la tramitació del Plater
-
Política
El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost
-
Política
Junts lamenta que el nou pavelló del Congost no estarà en servei fins al 2030-31
-
Política
Junts Manresa portarà al ple una moció per recuperar el camp de futbol de Sant Pau
-
Política
Fem Poble-CUP escull Gemma Codina com a candidata a l'alcaldia de Sallent
