Carles Manzanares i Xavier Rubio durant la jornada. Foto: ICV
ICV-EUiA de Manresa va celebrar, dissabte 2 d'abril, la trobada programàtica de la candidatura de cara a les properes eleccions del 22 de maig. Tres eixos, Esquerra, Ecologia i Ciutadania, engloben les onze prioritats principals de cara a la propera legislatura.
La candidatura va trobar-se per debatre quines han de ser les bases de treball per al proper mandat i com han d'assolir-se. Un dels punts principals de discussió va ser com transmetre a la població que la seva implicació i participació és vital per tal d'aconseguir unes polítiques més justes i properes, i com els partits polítics han d'intentar, a part d'explicar, fer entendre a la ciutadania les seves decisions.
Les onze prioritats que van dominar l'eix de discurs dels participants es poden resumir en tres punts: que Manresa esdevingui la ciutat dels drets socials i la cohesió, amb serveis públics de qualitat; una ciutat renovable, amb una nova economia, mobilitat i model energètic sostenibles, i que es governi amb responsabilitat compartida amb la ciutadania i entitats de la ciutat des de l'origen de les decisions fins al desenvolupament de les polítiques.
En una propera legislatura que estarà marcada per l'economia, ICV-EUiA posa èmfasi en el manteniment de la ciutat i dels seus equipaments i en no fer grans promeses que, posteriorment, no puguin complir-se. Tal com va concloure Xavier Rubio, el candidat a l'Alcaldia, el repte principal és "aconseguir, per fer front a la crisi, una sortida social, justa i sostenible per a la ciutat i, sobretot, per a les persones".
ICV-EUiA fa una trobada programàtica a Manresa
Política
Els ecosocialistes es reuneixen al Centre de l'Aigua de Can Font de Manresa per debatre les prioritats principals de la propera legislatura
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
03 d’abril de 2011 a
les 13:57
Et pot interessar
-
Política
Junts acusa el govern de marejar els manresans amb la quota addicional de residus
-
Política
«Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost
-
Política
Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid
-
Política
Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid
-
Política
Quatre càrrecs municipals del Bages, a les llistes de Junts per a les eleccions espanyoles
-
Política
El FNC presenta Cristina Solano com a candidata a Manresa
