Una de les 5 imatges distribuides per la xarxa
ICV-EUiA de Sant Joan de Vilatorrada va iniciar ahir dilluns la distribució per les xarxes socials de cinc imatges que reflecteixen cinc idees, i els cinc compromisos principals de la coalició per a les properes eleccions municipals. L’objectiu és fer arribar les prioritats de la coalició d’una manera ràpida i àgil als veïns i veïnes de Sant Joan usuaris d’internet i de les xarxes socials.
Les cinc imatges es distribuiran al llarg de la setmana, una cada dia, pel facebook "Víctor Marcos x Sant Joan de Vilatorrada" i la pàgina web www.victormarcos.cat.
El tractament de les imatges i la redacció dels missatges l’han realitzat Aroa Vivancos, Andrea Caso i Sílvia Barrios, tres creatives publicitàries de Sant Joan que donen suport a la candidatura.
ICV-EUiA Sant Joan: cinc imatges per a cinc compromisos
Les imatges que s'engloben sota el títol "una idea, una imatge" es distribueixen únicament per la xarxa

ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2011 a les 18:36
Et pot interessar
-
Política Sant Fruitós de Bages tanca l'exercici 2024 amb més romanent de tresoreria
-
Política La Jornada Catalana de la Mobilitat que es farà a Manresa ja registra més de 250 inscrits
-
Política Junts, FNC i Vox defensaran mocions per controlar el padró en el ple de Manresa de dijous
-
Política Fem Manresa proposa accions per revitalitzar el mercat dels pagesos de la plaça Major
-
Política Què tenen a veure la Fadulla, Assumpció Balaguer, Anna Solà i Pere Miró?
-
Política Fem Manresa exigeix «fiscalització i seguiment» de la nova concessió de bus a Barcelona