[municipalsinformacional]
Impulsem ha retret al govern municipal de Manresa que es vulgui canviar el nom de la plaça de Crist Rei per tapar "la seva inoperància" en temes clau per a la ciutat o del seu dia a dia "com la brutícia, l'incivisme o la inseguretat".
El candidat, Joan Vila, assegura que és una operació semblant "a la que es va fer el mes de juny de l’any 2021 al carrer Alfons XII per tapar l’onada d’inseguretat al Barri Antic".
El candidat Joan Vila assegura que "no entrarem a discutir la ideonitat, o no, del canvi de nom, sinó el fons i les formes". Per a l'alcaldable d'Impulsem el fons de la qüestió "no és cap altre que desviar l’atenció i que aquest debat s’imposi respecte d’altres que són nuclears com el projecte de ciutat o coses més del dia a dia com la brutícia que hi ha al carrer, l'incivisme i la inseguretat".
Pel que fa a les formes, la formació es pregunta per què surt això "a un mes escàs de les eleccions", i el candidat assegura que "la regidora de Cultura ja ens ha demostrat reiteradament que és desorganitzada i que no controla els tempos".
Impulsem diu que el canvi de nom de la plaça Crist Rei amaga «la inoperància» del govern
Política
Joan Vila afirma que el canvi de nou pretén desviar l'atenció de "la brutícia que hi ha al carrer, l'incivisme i la inseguretat"
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Al 'Soc i Seré!' m'he adonat que soc una pèssima estratega; funciono molt millor en equip» Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una campanya per detectar infrahabitatges en baixos de Manresa abans de l'hivern Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa proposa incorporar dinamitzadors lingüístics als patis escolars Pere Fontanals
-
Societat Comencen les obres del nou vial del polígon Les Vives de Sant Vicenç a la C-55 Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages arriba a la 31a edició amb fira de vins tot el cap de setmana Pere Fontanals
Publicat el
30 d’abril de 2023 a
les 12:02
Actualitzat el
30 d’abril de 2023 a les
12:09
Et pot interessar
-
Política
Esther Giménez-Salinas, Síndica de Greuges, visita Súria en la seva primera estada oficial
-
Política
ERC Bages celebrarà una trobada comarcal per reivindicar el treball compartit als pobles
-
Política
L'Espai Òmnium de Manresa acollirà la presentació d'un assaig sobre l'extrema dreta
-
Política
ERC Sant Fruitós retreu que el gimnàs del Pla del Puig arribi amb dos anys de retard
-
Política
Endavant crea el primer nucli de l'organització al Moianès
-
Política
Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat
