[municipalsinformacional]
Impulsem ha retret al govern municipal de Manresa que es vulgui canviar el nom de la plaça de Crist Rei per tapar "la seva inoperància" en temes clau per a la ciutat o del seu dia a dia "com la brutícia, l'incivisme o la inseguretat".
El candidat, Joan Vila, assegura que és una operació semblant "a la que es va fer el mes de juny de l’any 2021 al carrer Alfons XII per tapar l’onada d’inseguretat al Barri Antic".
El candidat Joan Vila assegura que "no entrarem a discutir la ideonitat, o no, del canvi de nom, sinó el fons i les formes". Per a l'alcaldable d'Impulsem el fons de la qüestió "no és cap altre que desviar l’atenció i que aquest debat s’imposi respecte d’altres que són nuclears com el projecte de ciutat o coses més del dia a dia com la brutícia que hi ha al carrer, l'incivisme i la inseguretat".
Pel que fa a les formes, la formació es pregunta per què surt això "a un mes escàs de les eleccions", i el candidat assegura que "la regidora de Cultura ja ens ha demostrat reiteradament que és desorganitzada i que no controla els tempos".
Impulsem diu que el canvi de nom de la plaça Crist Rei amaga «la inoperància» del govern
Política
Joan Vila afirma que el canvi de nou pretén desviar l'atenció de "la brutícia que hi ha al carrer, l'incivisme i la inseguretat"
ARA A PORTADA
-
Successos El grup que generava incivisme a Sant Domènec es trasllada a la plaça Europa Pere Fontanals
-
Successos L'ADF rescata el conductor d'una retroexcavadora envoltada per un incendi a Artés Pere Fontanals
-
-
Política El ple de Moià debatrà la modificació urbanística d'El Prat enmig d'una nova protesta ciutadana Pere Fontanals
-
Societat El Sopar del Tomàquet del Bages reuneix 193 comensals en una edició de rècord Pere Fontanals
Publicat el
30 d’abril de 2023 a
les 12:02
Actualitzat el
30 d’abril de 2023 a les
12:09
Et pot interessar
-
Política
Susana Tapia deixa el lideratge del PSC de Moià i no optarà a la reelecció el 2027
-
Política
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Política
El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català
-
Política
Cardona reclama a Illa suport per rehabilitar el nucli antic, impulsar habitatge i atraure empreses
-
Política
Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet
-
Política
Sant Joan de Vilatorrada reclama retirar el Plater per protegir Collbaix i el sòl agrícola
