La regidora egarenca i candidata per Ciutadans al Parlament, Isabel Martínez, acompanyada pel regidor de l'Ajuntament d'Artés Juan José Salvador Pérez, i la consellera de el Consell Comarcal María Luisa Ramos, han visitat aquest dimarts el sector vinícola d'Artés i han aprofitat per recollir de primera mà la problemàtica que pateixen com a conseqüència de la pandèmia per la Covid-19.
Els confinaments, comarcal i municipal, així com les restriccions en l'hostaleria i la restauració, estan colpejant a un sector a què Martínez ha qualificat de "supervivents". Són quinze les bodegues integrades en el Consell Regulador de la Denominació d'Origen Pla de Bages, que, segons Ciutadans, "es queixen de desemparament per part de les institucions públiques".
Isabel Martínez ha criticat la "falta de previsió" en la presa de mesures per part de Govern de la Generalitat i ha afirmat que "no són incompatibles les mesures preventives que ajudin a contrarestar l'efecte de la pandèmia, amb mesures que ajudin a sostenir la economia de la petita i mitjana empresa". Així ha assegurat que el programa electoral de Ciutadans inclou "la quota a zero euros per als autònoms i les ajudes o bons per al lloguer o el pagament de serveis bàsics, en moments de crisi".
Isabel Martínez s'ha mostrat "molt receptiva" davant les iniciatives que al costat del Consell Regulador i el Consell Comarcal Bages projecten posar en marxa i ha mostrat la voluntat política de Ciutadans de "vetllar per les pimes que són el motor econòmic del país".
[plantillaeleccions]
Isabel Martínez, de Ciutadans, visita diversos cellers d'Artés
La candidata ha criticat la "falta de previsió" en la presa de mesures per part de Govern en el sector vitivinícola
ARA A PORTADA
-
Un centenar llarg d'activistes de la PAHC acampen a Sant Domènec per exigir l'expropiació del Bloc 8 Pere Fontanals
-
Irrompen a Solvia de Barcelona per exigir l'aturada dels desnonaments al Bloc 8 de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
L'arxivament de la denúncia sobre l'escorxador de Moià sacseja la consulta del polígon del Prat Pere Fontanals
Publicat el
09 de febrer de 2021 a
les 19:10
Actualitzat el
09 de febrer de 2021 a les
19:16
Et pot interessar
-
Política
La CUP obre a Manresa el debat sobre l'estratègia nacional amb el cicle «Construïm el país»
-
Política
Alcaldes, entitats i empresaris del Bages exigeixen la gratuïtat de la C-16 durant la crisi de Rodalies
-
Política
Acció Lila reivindica la revolució kurda amb pintades a Manresa en suport a Rojava
-
Política
Els Comuns portaran al Parlament més de 3.100 signatures pel servei d'ictus 24 hores a Manresa
-
Política
Junts per Manresa avala que Bacardit iniciï converses per intentar una llista conjunta de cara a 2027
-
Política
L'Ajuntament de Manresa reforça la seva projecció internacional amb visites de treball a Itàlia
