Jaume Casals serà el cap de llista de CUP a Navàs

La CUP va omplir la sala d'actes de la Biblioteca de Navàs en la seva presentació

Publicat el 19 de febrer de 2011 a les 15:59

Jaume Casals durant la seva presentació. Foto: CUP

La Candidatura d'Unitat Popular va omplir la sala d'actes de la Biblioteca de Navàs en l'acte de presentació de la seva candidatura per a les eleccions Municipals del proper mes de maig. La formació va anunciar que Jaume Casals encapçalarà la llista, seguit de Raquel Rodríguez, Joan Fernandez i Joan Coll.

Una seixantena de persones van participar a l'acte de presentació de la candidatura de la CUP per a les properes eleccions municipals del 22 de maig. La CUP de Navàs va exposar el treball realitzat des de la seva creació l'any 2008, on van destacar el treball en el POUM, la lluita per l'antic Cinema Espanyol, per la pervivència dels pins del parc de l'Alzineta, la seva oposició a les pistes de pàdel, la tasca constant de seguiment dels plens municipals,...

La formació va exposar també les motivacions que la porten a presentar candidatura i asseguren que ja "feia falta una opció transparent, participativa i que parlés clar sobre els problemes endèmics que pateix el poble de Navàs". Per la CUP, la darrera legislatura ha estat un cúmul de despropòsits que han portat a hipotecar el futur del poble com són les sentències judicials que condemnen al consistori a pagar milions d'euros per, segons la CUP, "la seva inadequada gestió". Els independentistes es van mostrar crítics amb la oposició que considera poc activa i desencisada.

La CUP va destacar la participació com a eina bàsica del caràcter de la formació, i va anunciar les diferents jornades de participació que ha organitzat per a les properes setmanes per elaborar el programa electoral, el què anomena Punts de Trobada.

Jaume Casals, cap de llista de la formació, va ser l'encarregat de tancar l'acte, després que els altes tres candidats exposessin part de l'argumentari de la CUP. La jornada es va tancar amb un refrigeri a la mateixa Sala d'Actes.