Jaume Casal Tai inicia el seu tercer mandat com a alcalde de Navàs després que en el ple de constitució de l'Ajuntament hagi estat investit com a cap de llista de la força més votada el passat 28 de maig. D'aquesta manera, el cap de la CUP torna a comandar el consistori després que ja ho fes entre 2011 i 2019.
Els anticapitalistes governaran en minoria per decisió pròpia després que descartessin reeditar el pacte del darrer mandat amb ERC, i que la resta de forces, els propis republicans, el PSC i Junts no formessin majoria alternativa.
Jaume Casals «Tai» torna a la batllia de Navàs després d'un parèntesi de quatre anys
Política
La CUP governarà en minoria com a llista més votada per decisió pròpia
ARA A PORTADA
-
Successos Sis contenidors incendiats en només deu minuts en un barri de Manresa en una nova tarda de focs Pere Fontanals
-
Successos Dos incendis de vegetació en poques hores cremen 1.500 metres quadrats a Sant Fruitós Redacció
-
Societat La Festa Intercultural de Manresa recorda les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela Pere Fontanals
-
Successos Controlat l'incendi de Sant Vicenç que ha obligat a confinar una urbanització i la residència Pere Fontanals
-
Societat CCOO i Professors de Secundària veten l'Assemblea Educativa del Bages com a interlocutora Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
17 de juny de 2023 a
les 17:29
Actualitzat el
19 de juny de 2023 a les
10:27
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns demanen la compareixença de Paneque i Nadal pels semidirectes Manresa-Barcelona
-
Política
El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca
-
Política
Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits
-
Política
El Bages rebutja que els trens semidirectes amb Barcelona no tornin fins al 2040
-
Política
El PSC de Cardona acusa el govern d'ERC de mala gestió amb la taxa d'escombraries
-
Política
Tres municipis del Bages donen suport a les reivindicacions dels bombers precaris
