Xavier Javaloyes repartint clavells al Mercat de la Font. Foto: Estefania Escolà
L'alcaldable del PP, Xavier Javaloyes, ha assegurat que els "immigrants il·legals" han de quedar "exclosos" dels ajuts i els serveis socials. Segons el candidat, aquells que han contribuït "durant dècades" a la construcció de l'estat del benestar són els que han de tenir "accés directe" als ajuts socials en temps de crisi. Javaloyes s'ha mostrat en contra aquest dimarts de la immigració il·legal i ha dit que no permetrà reagrupaments familiars "fora de la llei" ni empadronaments en pisos sobreocupats. "La solidaritat passa primer per la gent d'aquí", ha afegit. En aquest sentit, el candidat ha afirmat que "no es pot acceptar que hi hagi avis desatesos mentre ajudem immigrants il·legals".
En una passejada electoral pel mercat ambulant de la Font del Capellans, el candidat del PP, Xavier Javaloyes, ha assegurat que els serveis i ajuts socials han de ser "únicament" per les persones que estan "legalment establertes" a la ciutat. Javaloyes ha dit que en temps de crisi, la gent que ha contribuït de "manera directa" a la construcció de l'estat del benestar són els que han de tenir "accés" als ajuts socials.
L'alcaldable del PP ha assegurat que no està en contra de cap persona que estigui "legalment establerta a la ciutat", però ha manifestat que "ajudar la gent d'aquí" és "primordial" per assegurar una convivència "adequada" entre els ciutadans.
Xavier Javaloyes ha explicat que hi ha "un quart món al replà de casa" que està format per avis que "tenen vergonya a l'hora de demanar un tetrabrik de llet". En aquest sentit, el candidat del PP ha assegurat que "primer són els de casa".
"Tolerància zero amb l'incivisme"
El candidat del PP a l'alcaldia de Manresa ha assegurat que aplicarà "tolerància zero" amb l'incivisme per eradicar-lo als barris de la ciutat. "No inventarem res, tan sols aplicarem el reglament de convivència ciutadana sense acceptar cap tipus d'excepció", ha afegit.
Xavier Javaloyes ha assegurat que en cas que sigui necessari, el seu partit revisarà el codi de convivència ciutadana per assegurar que no es cometin actes vandàlics ni mostres d'incivisme als barris de la ciutat. A banda, el candidat del PP ha dit que potenciaran la figura del "guarda de barri" per assegurar la convivència entre els ciutadans.
Javaloyes entra en competència directa amb PxC
El cap de llista del PP vol que els "immigrants il·legals" quedin "exclosos" dels ajuts i serveis socials
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2011 a les 15:43
Et pot interessar
-
Política Boicot al Nou Congost: les penyes del Baxi Manresa demanen suspendre el partit amb el Hapoel pel genocidi a Gaza
-
Política Súria commemora l'Onze de Setembre amb la pujada a la Torre i un manifest per la cohesió
-
Política Sallent obre la Festa Major reivindicant la identitat catalana a la Diada Nacional
-
Política La Marxa de Torxes de Manresa s'internacionalitza amb veus d'Escòcia, Flandes i Gal·les
-
Política Santpedor fixa les Festes Locals del 2026 i dona suport al Correllengua en el ple de setembre
-
Política Jaume Bosch presentarà a Manresa el seu llibre «Fer política»