Imatge d'arxiu del debat de la JCI de fa 4 anys. Foto: JCI
La Jove Cambra Internacional de Manresa i Raons - Associació de Ciències Polítiques i Sociologia de la Catalunya central organitzen per demà dijous el darrer debat electoral amb els candidats a l'alcaldia de Manresa. L'acte començarà a les 8 del vespre al teatre Conservatori de Manresa. Aquesta darrera setmana Manresainfo.cat ha recollit preguntes per als candidats, però encara se'n poden fer enviant un correu electrònic a debatmunicipalmanresa@gmail.com o omplint una butlleta que estarà disponible a l'entrada del mateix teatre Conservatori. El debat serà moderat per la periodista d'orígen manresà, expresentadora de l'informatiu Miradas 2, entre altres programes i actual cap de Comunciació de TVE a Catalunya, Anna Cler.
La JCI Manresa porta a terme com cada quatre anys en temps d'eleccions municipals la darrera trobada electoral entre els candidats i enguany serà el primer cop que s'organitza el debat conjuntament amb Raons, que ja va portar a terme fa 4 anys entrevistes individuals als candidats. Des de l'any 1979 es porta a terme aquest tradicional debat municipal i aquest any serà la novena edició.
JCI Manresa i Raons organitzen el darrer debat electoral de la campanya
La moderadora serà la periodista manresana de TVE-Catalunya, Anna Cler
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de maig de 2011 a
les 20:18
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
