Joan Gil és la segona persona que, a l'espera de la validació del sistema de garanties, ha anunciat que optarà al procés de Primàries Manresa, després que la setmana passada ho fes Arnau Padró. Joan Gil és un manresà de 30 anys, professor de català a Barcelona i gestor de projectes en una entitat referent del tercer sector de l'Hospitalet.
Gil ha aparegut en alguna ocasió als mitjans de comunicació nacionals i estatals, entre els quals, Antena 3 i TV3. En aquest darrer canal fou on se'l recorda més per haver participat en un programa de preguntes al President Puigdemont que es va gravat al Conservatori de Manresa.
A nivell professional ha treballat com a gestor d'atenció telefònica a Sant Boi, tècnic municipal de cooperació i comercial immobiliari a Manresa, monitor de lleure a viles del Bages, tècnic al Parlament. També participa en l'associacionisme. Ha liderat, participat i col·laborat en vàries entitats d'educació en el lleure, solidàries i cívicopolítiques.
Llicenciat en Ciències Polítiques, va participar activament en campanyes contra el conegut com a Procés de Bolonya i les retallades, així com contra la manera de gestionar el procés català per part dels polítics.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
Publicat el
15 de gener de 2019 a
les 20:53
Et pot interessar
-
Política
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Política
El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català
-
Política
Cardona reclama a Illa suport per rehabilitar el nucli antic, impulsar habitatge i atraure empreses
-
Política
Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet
-
Política
Sant Joan de Vilatorrada reclama retirar el Plater per protegir Collbaix i el sòl agrícola
-
Política
El ple de Manresa aprova reforçar la seguretat i dignificar el passatge Sorribes
