Els nous regidors de l'Ajuntament de Súria, Joan Pere Ruiz Vidal i Montserrat Juncadella Navarra, van prendre possessió com a membres de la corporació municipal durant el ple ordinari celebrat dijous 27 d'octubre. Els nous regidors formen part del grup municipal de CiU.
Joan Pere Ruiz i Montserrat Juncadella substitueixen Ricard Reguant Gallego i Aida Roca Carreras, que van fer efectives llurs renúncies en l'anterior sessió ordinària del ple municipal per motius personals.
En els propers dies es farà públic el decret d'Alcaldia amb la delegació de competències derivada de l'entrada dels nous regidors a la corporació municipal com a membres de l'equip de govern.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
Publicat el
28 d’octubre de 2016 a
les 22:43
Actualitzat el
28 d’octubre de 2016 a les
22:47
Et pot interessar
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
