L'advocat Jordi Castellà serà a Manresa aquest divendres a les 7 de la tarda, en un acte de l'ANC Manresa, per pronunciar una conferència sobre la via de les Nacions Unides per aconseguir la independencia. El ponent incidirà en diverses qüestions: per què Catalunya no ha reclamat mai la il·legalitat del tractat d'Utrecht? Estem passant per un període transició? La conferència es portarà a terme a la sala d'actes del Montepio.
Jordi Castellà exposarà a Manresa la via de les Nacions Unides per a la independencia
L'acte se celebrarà aquest divendres a la sala d'actes del Montepio
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de març de 2025 a
les 17:22
Et pot interessar
-
Política
Albert Dalmau aborda a Cardona els reptes d'habitatge, nucli històric i ocupació
-
Política
Sant Fruitós destinarà gairebé un milió d'euros a amortitzar deute
-
Política
Junts reclama un pla de xoc per revertir la degradació de les zones verdes de Manresa
-
Política
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei
-
Política
Santpedor reclama 46.000 euros a Ampans per incompliments en el servei de recollida de residus
-
Política
ERC reivindica la feina feta perquè el nou CAP de Sant Fruitós sigui una realitat
