Junts per Catalunya ha reunit aquest dijous una seixantena de càrrecs electes de la comarca del Bages en una jornada de treball a Sant Vicenç de Castellet. La jornada s'emmarca dins la ronda de trobades d'estratègia que el partit està duent a terme arreu de Catalunya, amb l'objectiu de coordinar l'acció política dels càrrecs electes i abordar els principals reptes del país. En total, es duran a terme 43 sessions durant els propers mesos a totes les comarques.
A la reunió hi han assistit el diputat al Parlament, Joan Canadell; el diputat a la Diputació de Barcelona, Ramon Bacardit; el responsable de coordinació de cambres del partit, Jordi Ficapal, i alcaldes, regidors i caps de llista dels trenta municipis del Bages.
L'objectiu d'aquesta trobada és preparar de forma conjunta l'acció política de Junts al territori, abordant les necessitats de la comarca en general i de cadascun dels municipis en particular i crear mecanismes de coordinació entre les diferents institucions per tal d'aconseguir tirar endavant iniciatives polítiques que donin resposta a aquestes prioritats.
Durant la sessió de treball a Sant Vicenç de Castellet, s'han abordat qüestions de mobilitat com l'alliberament de la C-16, la millora de la C-55, o el transport a demanda; la seguretat; els polígons industrials; la neteja i la gestió de residus; i el creixement urbanístic, i l'habitatge.
La propera jornada territorial se celebrarà l'11 de novembre a Barcelona.
Junts celebra una jornada territorial a Sant Vicenç de Castellet
La trobada s'emmarca dins d'un cicle de 43 sessions d'estratègia que es duran a terme a totes les comarques de Catalunya
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 09 de novembre de 2023 a les 22:18
Actualitzat el 09 de novembre de 2023 a les 22:22
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
-
Política Sant Vicenç defensa la seva gestió del padró després de la intervenció de la regidora Clotet en el ple de Manresa
-
Política Aloy a Bacardit: «Ja sé que no li agrado gens, però jo també l'he d'aguantar»