Aquest dimecres estan previstos dos actes de campanya de Junts per Catalunya al Bages. A les 6 de la tarda els candidats Joan Torres i Pep Riera seran al Centre Cívic de Cardona per explicar els punts bàsics de la candidatura.
Seguidament, a les 8 del vespre, es farà un míting a Sant Joan de Vilatorrada. L'alcalde Gil Ariso serà l'encarregat de donar la benvinguda a tots els assistents i donarà pas als ponents: el bagenc Joan Torres i la Maria Senserrich, candidata de Junts per Catalunya de la comarca de l'Anoia.
Aquests actes pretenen donar veu als diferents perfils que configuren la llista de Junts per Catalunya, la llista de les persones que donen suport al President Puigdemont.
Junts per Catalunya continuarà els actes electorals dimecres a Cardona i Sant Joan
Amb Joan Torres, Pep Riera i Maria Senserrich
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2017 a les 23:11
Et pot interessar
-
Política El semàfor: un element en vies d'extinció a Sant Joan de Vilatorrada
-
Política La Manresa més «ben parida», per combatre el pessimisme
-
Política Fem Manresa organitza una xerrada per analitzar els riscos del projecte de soterrament dels FGC a la ciutat
-
Política Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs
-
Política Castellbell i el Vilar prepara el relleu en la gestió de l'aigua a Mas Enric-Can Prat
-
Política Socialistes del territori demanen mesures assequibles per dignificar les urbanitzacions