L'auditori de la biblioteca Espai Ateneu de Sant Vicenç ha acollit aquest dijous l'acte central de campanya de Junts per Catalunya al Bages Sud. Aquest acte pretenia concentrar els diferents municipis que conformen el sud del Bages. L'objectiu s'ha assolit amb èxit d'assistència.
Les intervencions han anat a càrrec de Dani Mauriz, president local del PDeCAT a Sant Vicenç de Castellet; Lourdes Ciuró, número 57 de la candidatura de Junts per Catalunya i Joan Torres, número 35 de la candidatura i candidat del Bages.
Tant Torres com Ciuró han destacat que el 21 de desembre cal una victòria clara de la formació per acabar amb el 155 i restablir el govern legítim de Catalunya i les institucions catalanes.
ARA A PORTADA
-
Xavier Mas Craviotto publica «Animals inexpressius»: «A mi el que m'interessa és portar la llengua a l'extrem» Pere Fontanals
-
Canvi en la direcció d'ICL: Patricio Chacana deixa el càrrec i el relleva Alberto Serfaty Pere Fontanals
-
Els Aplecs de Patrimoni Obert mostren de forma diferent Sant Amanç de Viladés i Castellar Pere Fontanals
-
L'Embarrats de Sant Joan de Vilatorrada viu l'edició més multitudinària dels darrers anys Pere Fontanals
-
Publicat el 14 de desembre de 2017 a les 23:51
Actualitzat el 14 de desembre de 2017 a les 23:57
Et pot interessar
-
Política L'alcalde Marc Aloy visitarà Valldaura dimarts en una nova jornada de proximitat amb el veïnat
-
Política Santpedor destinarà 50.000 euros als Pressupostos Participatius del 2026
-
Política Amazon a Manresa, «xorrades» i el Partit dels Separatistes de Catalunya (PSC)
-
Política El govern i Fem Manresa rebutgen la proposta de Junts sobre comerç pel seu «tuf racista»
-
Política Comença la consolidació i adequació de dues façanes del Castell de Súria
-
Política Manresa aprova les ordenances fiscals del 2026 amb el rebuig de tota l'oposició