Junts per Sant Fruitós de Bages ha mostrat la seva "sorpresa i decepció" per l'anunci que ha fet el govern municipal de posar a votació popular part del POUM a la tardor, després de siverses vegades d'haver posposat el seu debat a ple.
Junts per Sant Fruitós considera que el govern utilitza "la participació ciutadana d'una forma totalment interessada i partidista donada la proximitat a les eleccions municipals previstes pel 26 de maig".
Considera que una aprovació inicial "expres" del POUM, que és el document urbanístic més important d'un municipi i que marca el futur a anys vista, "ens sembla una irresponsabilitat molt greu, quan ens trobem a només tres mesos de les eleccions".
En relació amb els fets exposats, el partit assegura que la seva postura serà favorable als mecanismes de participació ciutadana, "sempre i quan tinguin un objectiu clar, net i beneficiós per a la ciutadania".
Per això opinen que la consulta ciutadana ha de ser prèvia a l'aprovació inicial del POUM, que es defineixi quina serà la pregunta exacta, especificant en quins termes es preguntarà a la ciutadania la seva opinió. També "és important destacar la necessitat de que aquesta consulta tingui un caràcter vinculant, és a dir, que l'equip de govern es comprometi a respectar el resultat sortit de les urnes".
Junts per Sant Fruitós diu que s'ha de fer consulta popular per tot el POUM
Considera que el govern utilitza "la participació ciutadana d'una forma totalment interessada i partidista"
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de febrer de 2019 a
les 22:16
Actualitzat el
14 de febrer de 2019 a les
22:21
Et pot interessar
-
Política
Sant Joan recupera els pressupostos participatius per decidir inversions del 2027
-
Política
«S'hauria d'inaugurar un espai esportiu, no una placa»: la CUP no va a l'acte de la Pista Castell
-
Política
Vox legitima l'agressió racista de Manresa amb una plantada al ple municipal
-
Política
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Política
Junts Manresa denuncia que els nous carrers del Guimerà incompleixen la normativa per a cecs
-
Política
Manresa prem l'accelerador pel nou pavelló del Congost amb l'objectiu de licitar-lo al setembre
