Els alcaldes de Manresa i Vic a l'Ajuntament de la capital d'Osona. Foto: AjM
L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent visita l'alcalde de Vic, Josep M. Vila d'Abadal i culmina la primera ronda de contactes que ha mantingut les últimes setmanes amb els alcaldes de Berga, Solsona i Igualada.
L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, ha visitat aquest migdia l'alcalde de Vic, Josep M. Vila d'Abadal, culminant la ronda de contactes que ha mantingut les últimes setmanes amb els alcaldes de Berga, Solsona i Igualada.
Junyent compleix així un dels seus compromisos electorals d'establir contactes amb les capitals de les comarques veïnes com a primer pas per trobar punts d'interès comú i poder sumar forces per fer sentir la veu del territori.
L'alcalde manresà, que ha estat rebut per Vila d'Abadal a l'Ajuntament de Vic a les 13.30, ha signat en el Llibre d'Honor de la capital d'Osona. Posteriorment, han tingut un dinar de treball durant el qual s'han explorat els possibles camps de col·laboració entre Manresa i Vic.
En acabar la trobada, Junyent ha destacat que "hi ha més coses que ens uneixen que no pas ens separen" i ha assenyalat que ha traslladat a l'alcalde vigatà la predisposició de Manresa de treballar plegats amb la rest a de ciutats per reivindicar més per a la Catalunya interior en el context català.
Junyent tanca la primera ronda de contactes amb el territori a Vic
L'alcalde de Manresa ha visitat Berga, Solsona i Igualada les últimes setmanes
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 12 de juliol de 2011 a les 18:53
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs