Junts per Catalunya ha decidit retirar la llista que havia presentat provisionalment i que la Junta Electoral de Zona havia publicat a Fonollosa per problemes personals dels primers candidats. La formació nacionalista ha confirmat aquest fet a NacióManresa, però no ha volgut concretar quins han estat aquests problemes més enllà que "són personals" i que s'han donat "entre els primars membres de la llista".
Aquesta decisió deixa la llista d'ERC -Junts per Canet, Fals, Camps i Fonollosa- l'actual alcalde, Eloi Hernàndez, com l'única que es presenta al municipi i, per tant, la votació del 26 de maig es convertirà en un mer formalisme.
Junts per Catalunya havia presentat una llista a Fonollosa encapçalada pel callussenc Miquel Àngel Palà. El seguien en les primeres cinc posicions Ester Coromina, Joan Badia, Tomàs Prieto i Montserrat Torras.
Cal tenir en compte que Fonollosa és el municipi de David Bonvehí, actual president del PDECat, i alcalde del municipi durant un any i mig, entre 2004 i 2005. De fet, David Bonvehí anava a la llista d'aquestes municipals en el númenro 9, l'última posició.
JxCat retira la llista de Fonollosa, el poble de Bonvehí, per problemes personals dels candidats
La formació nacionalista ha confirmat la noptícia, però no ha volgut donar més detalls dels fets
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 27 d’abril de 2019 a les 18:46
Actualitzat el 27 d’abril de 2019 a les 20:31
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs