La Comissió 11 de Setembre, formada per ANC, Consell per la República, CUP, ERC, Fundació Independència i Progrés, Junts per Catalunya, Òmnium Bages-Moianès i PDECAT, convoca per a la vigília de la Diada la tretzena edició de la Marxa de Torxes per la República a Manresa.
Finalment, per adaptar-la a les exigències sanitàries, la marxa es farà en format concentració a la plaça Major, a les 9 del vespre, amb venda de torxes a la plaça de Sant Domènec, a partir de les 8.
Com havia anunciat l'organització, el parlament central de l'acte serà a càrrec de Núria Cadenes, periodista i escriptora, autora de la novel·la-documental sobre l'assassinat de Guillem Agulló. Júlia Martín, una de les 3.000 persones encausades en el procés, llegirà el manifest unitari, que, a més de les vuit entitats i partits convocants, ha rebut ja l'adhesió del Centre d'Estudis del Bages i de la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa.
La colla castellera Tirallongues aixecarà un pilar durant la concentració a la plaça Major, que comptarà també amb la participació de músics de carrer.
El cartell de la tretzena edició ha estat fet per la jove dissenyadora Tamara Hernández Ledesma.
La 13a Marxa de Torxes serà en format concentració a la plaça Major de Manresa
Tindrà lloc el proper divendres, 10 de setembre, a les 9 del vespre amb el parlament de Núria Cadenes
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2021 a
les 14:30
Et pot interessar
-
Política
Cops de colze de l'extrema dreta per capitalitzar la indignació per l'agressió de Sant Joan
-
Política
Cardona reclama un nou pont per millorar la seguretat entre Bages i Berguedà
-
Política
Els ajuntaments del Bages coneixen el nou gestor d'expedients per modernitzar l'administració local
-
Política
Fem Manresa reclama «pressió activa» per recuperar el servei complet de l'R4
-
Política
Artur Mas apadrina Bacardit i Perramon per bastir la «casa gran del manresanisme»
-
Política
La Papasseit acollirà la presentació del llibre «Els de Barcelona» sobre la revolució del 1936
