La Comissió 11 de Setembre, formada per ANC, Consell per la República, CUP, ERC, Fundació Independència i Progrés, Junts per Catalunya, Òmnium Bages-Moianès i PDECAT, convoca per a la vigília de la Diada la tretzena edició de la Marxa de Torxes per la República a Manresa.
Finalment, per adaptar-la a les exigències sanitàries, la marxa es farà en format concentració a la plaça Major, a les 9 del vespre, amb venda de torxes a la plaça de Sant Domènec, a partir de les 8.
Com havia anunciat l'organització, el parlament central de l'acte serà a càrrec de Núria Cadenes, periodista i escriptora, autora de la novel·la-documental sobre l'assassinat de Guillem Agulló. Júlia Martín, una de les 3.000 persones encausades en el procés, llegirà el manifest unitari, que, a més de les vuit entitats i partits convocants, ha rebut ja l'adhesió del Centre d'Estudis del Bages i de la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa.
La colla castellera Tirallongues aixecarà un pilar durant la concentració a la plaça Major, que comptarà també amb la participació de músics de carrer.
El cartell de la tretzena edició ha estat fet per la jove dissenyadora Tamara Hernández Ledesma.
La 13a Marxa de Torxes serà en format concentració a la plaça Major de Manresa
Tindrà lloc el proper divendres, 10 de setembre, a les 9 del vespre amb el parlament de Núria Cadenes
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2021 a les 14:30
Et pot interessar
-
Política
La policia de Manresa fa retirar la bandera palestina de la plaça Gispert
-
Política
Una xerrada sobre el biogàs continuarà el debat ciutadà pel model de poble que vol Moià
-
Política
Les bicicletes del Baik tindran un segon punt de reparació i magatzem al Centre Històric
-
Política
L'Ajuntament de Manresa comença a instal·lar els senyals de la nova ZBE
-
Política
Súria aprova un pressupost de 8,8 milions per al 2026, amb menys inversió que enguany
-
Política
La nova ZBE de Manresa ja és una realitat malgrat les queixes de l'oposició
