Aquest diumenge la Caminada d'Olot a Lledoners, organitzada per Bianya Sobiranista i Òmnium Garrotxa, ha recorregut la seva darrera etapa el polígon dels Vinyats II i el pla de Lledoners.
Tot i la pluja i el fred intens, prop de tres-centes persones han sortit del polígon industrial Vinyats II en direcció a l'esplanada de Lledoners on es fan els actes en suport als presos polítics. Durant tot el trajecte els participants han reclamat la llibertat pels presos polítics i han exigit la independència per a Catalunya.
A l'arribada a l'esplanada de Lledoners, després que els marxaires s'hagin fet una fotografia de grup, s'ha llegit la carta que es va enviar als presos explicant el perquè de la Caminada, i posteriorment s'ha llegit el Manifest.
Finalitzava així una caminada dividida en vuit etapes, amb un recorregut de més de 120 quilòmetres, que ha transcorregut per quatre comarques –Garrotxa, Osona, Moianès i Bages–, i en la qual més de sis-centes persones hi han pres part, caminant un o més trams.
A l’esplanada encara s'han anat succeint els actes programats, mentre continuava arribant gent.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de gener de 2019 a
les 22:23
Actualitzat el
20 de gener de 2019 a les
22:26
Et pot interessar
-
Política
«Navarclés»: l'última toponimada de Salvador Illa
-
Política
El Govern comença a Sant Benet de Bages les seves quartes jornades de treball
-
Política
Magda Oranich presentarà a Manresa el seu llibre de memòries i feminisme
-
Política
El Parlament insta a canviar el traçat del col·lector de salmorres al seu pas per Sant Joan
-
Política
Marcos Álvarez relleva Cristòfol Gimeno a l'alcaldia de Castellgalí després de 27 anys
-
Política
La CUP alerta del risc d'assumir fins a 15 milions pel nou pavelló de Manresa
