Aquest diumenge la Caminada d'Olot a Lledoners, organitzada per Bianya Sobiranista i Òmnium Garrotxa, ha recorregut la seva darrera etapa el polígon dels Vinyats II i el pla de Lledoners.
Tot i la pluja i el fred intens, prop de tres-centes persones han sortit del polígon industrial Vinyats II en direcció a l'esplanada de Lledoners on es fan els actes en suport als presos polítics. Durant tot el trajecte els participants han reclamat la llibertat pels presos polítics i han exigit la independència per a Catalunya.
A l'arribada a l'esplanada de Lledoners, després que els marxaires s'hagin fet una fotografia de grup, s'ha llegit la carta que es va enviar als presos explicant el perquè de la Caminada, i posteriorment s'ha llegit el Manifest.
Finalitzava així una caminada dividida en vuit etapes, amb un recorregut de més de 120 quilòmetres, que ha transcorregut per quatre comarques –Garrotxa, Osona, Moianès i Bages–, i en la qual més de sis-centes persones hi han pres part, caminant un o més trams.
A l’esplanada encara s'han anat succeint els actes programats, mentre continuava arribant gent.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2019 a les 22:23
Actualitzat el 20 de gener de 2019 a les 22:26
Et pot interessar
-
Política Salvador Busquets i Mariona Homs lideren una nova executiva d'ERC al Bages
-
Política Junts insta l'Ajuntament de Manresa a allunyar-se de les empreses vinculades al cas DGAIA
-
Política Carrer Guimerà: tot a punt per als nous recorreguts de bus i per a una tarifa plana d'aparcament
-
Política Aliança Catalana utilitza una imatge falsa feta amb IA per alimentar la xenofòbia a Manresa
-
Política Marc Aloy denuncia «falsedats greus» del vídeo d'Octuvre i anuncia accions legals per defensar-se
-
Política Junts reclama al Govern solucions urgents per la manca d'atenció pediàtrica al Moianès