Aquest diumenge la Caminada d'Olot a Lledoners, organitzada per Bianya Sobiranista i Òmnium Garrotxa, ha recorregut la seva darrera etapa el polígon dels Vinyats II i el pla de Lledoners.
Tot i la pluja i el fred intens, prop de tres-centes persones han sortit del polígon industrial Vinyats II en direcció a l'esplanada de Lledoners on es fan els actes en suport als presos polítics. Durant tot el trajecte els participants han reclamat la llibertat pels presos polítics i han exigit la independència per a Catalunya.
A l'arribada a l'esplanada de Lledoners, després que els marxaires s'hagin fet una fotografia de grup, s'ha llegit la carta que es va enviar als presos explicant el perquè de la Caminada, i posteriorment s'ha llegit el Manifest.
Finalitzava així una caminada dividida en vuit etapes, amb un recorregut de més de 120 quilòmetres, que ha transcorregut per quatre comarques –Garrotxa, Osona, Moianès i Bages–, i en la qual més de sis-centes persones hi han pres part, caminant un o més trams.
A l’esplanada encara s'han anat succeint els actes programats, mentre continuava arribant gent.
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
20 de gener de 2019 a
les 22:23
Actualitzat el
20 de gener de 2019 a les
22:26
Et pot interessar
-
Política
ERC Sant Fruitós reclama de nou explicacions per l'avaria de la climatització de la residència
-
Política
ERC reclama al Govern espanyol que identifiqui els immobles estatals sense ús al Bages
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
-
Política
Havaneres, ofrena floral i missa a la Diada Nacional de Monistrol de Montserrat
-
Política
La societat civil de Manresa farà pinya en la dissetena Marxa de Torxes per la Independència
-
Política
Vox busca i no troba a Manresa el seu bocí de pastís per la indignació: només 12 persones a la seva concentració
