La CUP Artés organitzarà tres punts de trobada que se celebraran en les properes setmanes. Com ja es va fer l'any passat per tal de preparar el programa electoral, la CUP organitza aquestes jornades amb la voluntat d'obrir a tots els artesencs i artesenques el debat sobre certs temes d'interès en l'àmbit local. En resum, són jornades obertes a tothom per escoltar i debatre.
El primer punt s'organitza juntament amb Malestar Artés porta el títol "Habitatge digne, un dret hipotecat?" i hi participaran membres de Cal Cases, i les Plataformes pel Dret a l'Habitatge d'Osona i d'afectats per la Hipoteca del Bages. Serà aquest mateix dissabte 28 d'abril a les 6 de la tarda a la Sala d'Actes del complex cultural Cal Sitjes. El segon punt de trobada estarà dedicat a les entitats i sota el títol "la Cruïlla com a espai vertebrador de les entitats" servirà per debatre l'ús i el funcionament de la Cruïlla d'Entitats. Serà el proper divendres 4 de maig a les 8 del vespre a la mateixa Cruïlla d'Entitats.
Finalment, el tercer i últim punt de trobada serà el proper dimecres 9 de maig a les 8 del vespre a la Sala d'Actes del complex cultural Cal Sitjes i es titula "Energies Renovables: de l'Alternativa a la Realitat". En aquest punt de trobada intervindran membres de Solar Difusió, Som Energia, Ied i Sud Energies Renovables per tal de donar a conèixer les tecnologies existents en aquest àmbit i poder debatre'n el seu ús i avantatges tant a nivell mediambiental com econòmic i dins els àmbits municipal, empresarial o familiar.
La CUP Artés organitza tres punts de trobada
Política
El primer punt s'organitza juntament amb Malestar Artés porta el títol "Habitatge digne, un dret hipotecat?"
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana tria Sílvia Cubo com a cap de llista de l'extrema dreta a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
26 d’abril de 2012 a
les 21:45
Et pot interessar
-
Política
Santpedor licita per 1,36 milions d'euros les obres de renovació de Cal Llovet
-
Política
ERC Sant Fruitós reclama de nou explicacions per l'avaria de la climatització de la residència
-
Política
ERC reclama al Govern espanyol que identifiqui els immobles estatals sense ús al Bages
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
-
Política
Havaneres, ofrena floral i missa a la Diada Nacional de Monistrol de Montserrat
-
Política
La societat civil de Manresa farà pinya en la dissetena Marxa de Torxes per la Independència
